Monday, May 10, 2010

tertelan gg palsu!!

adohaiii penat yg amat!!!!
penat sebb baru je alik dari shopping!!
tp puas!!
tp masa atas kete otw balik opis td dengaq radio!
depa semua dok habak sal bola!
naik menanah tinge missyaniabdullah
tapi nak buat cm ner !
missyani dulu xminat sgt bola ni tp lau futsal missyani boleh beat r!
ada bran kah!!
jom sport planet, tetttttt!!!

tp kawan missyani ada bg pix yg sgt didambakan oleh anak2 gadis di luar sana!
alamak pix apa nya!
harap kome2 jgn terkejut beruk la yer terkejut badak oke...
mmg kelakar habes!!
-
-
-
-
-
-
-
scrol lagi bawah
-
-
-
-
sabau la


-
-
-
-
ni ha
-
-

steady kan keeper ni~!
semangat nih~!
hope dia dapat tangkap bola yep~!
go keper..u r the best oke!!
-
-
-
-
-
jeng
jeng
jeng
-
-
-
-
v

alamak terkantoi dah~
adehh yani xtahan nak gelepar dah haih~!
bersememeh gg dia bersepai!!
tolong la jgn wat lawak!


rongak sudah!
berlubang!!
wahahhaa~!!


boleh plak dia gelak!
xsenonok tau bang~!!

tolong2..
tolong jangan gelak lagi!
kuar ayaq mata dah ni~!

eh
eh
sudahla~!!

hahah~!!

pat pat siku lipat sudah lipat harap komen!!




4 comments:

jijie said...

punya la curious td..ingatkan sape la tertelan gigi palsu..hehe...
psssttt.. kesiannya goal keeper tu..aduiyai...

missyaniabdullah said...

jijie

lawak giler keeper ni~
3 hari 3 mlam jadi igauan~!!

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah..kena org tndang bola dia kat mulut..termasuk n tertelan camne? heheh...lain kali main tanggalkan jerk

missyaniabdullah said...

lau tanggalkan xmacho la hawa