Tuesday, May 12, 2015

Jatuh dan Bangkit Semula



Assalamualaikum semua.Hari ini saya tidak busy sangat , bolelah mengadap blog sekejap.



Hari ini saya ingin menceritakan pengalaman hidup saya.Ye saya akui saya pernah jatuh dalam hidup saya.Saya rasa saat-2 sakit dalam menempuhi kehidupan ini.

Namun hari ini saya bangkit.Bangkit dari kesusahan, bangkit dari kejatuhan.Semua kesakitan itu mengejar saya erti BERUSAHA.

Alhamdulillah, sekarang saya mampu mempunyai company sendiri dan Insyaallah jika rezeki lebih saya ingin meluaskan perniagaan saya di setiap daerah atau mempunyai agen saya sendiri. * doakan saya *

Bila kita sudah berada dalam bidang perniagaan ini , secara automatiknya banyak cabang yg bole diluaskan.Begitu juga saya, idea datang mencurah-2 tapi kena ingat , jika ingin membuat sesuatu perkara xbole tergopoh gapah, kena istiqomah.Kena solat hajat dan kena pasang Niat betul-2.Jangan nak pikir Untung saja.

Insyaallah , jika kita menghendakan sesuatu Allah swt pasti akan tolong.Tepuk dada tanya Iman.


Kita pegang 1 ayat ' Man Jadda Wa Jadda '

Amin



Mummy Ayra
Selasa, Mei 12,2015
1.50 pm

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)