Saturday, October 23, 2010

BUDAK SEKOLAH BANGGA RAKAM AKSI LUCAH



Apalah nak jadi dengan budak sekolah sekarang ni? ada sahaja perangai tak senonoh budak-budak sekolah didedahkan di media. Kali ini kisah seorang pelajar sekolah perempuan didedahkan oleh sebuah blog hotmalays.blogspot.com. Pelajar tersebut dengan bangga dilihat menyuruh teman lelakinya merakam aksi melakukan onani serta menunjukkan dan merakam kemaluannya melalui telefonmudah alih (handphone).

apa kata anda semua mengenai isu ini..sgt bodoh bukan..skrg ni makin banyak plak kes seperti ni yg melibatkan aksi2 terlampau..Tanpa kita sedari adalah kes2 seperti inilah yg menyebabkan kes2 seperti pembuangan anak berlaku sekarang..teruk bukan..nak salah siapa..Mak Bapak ..ntah2 mak bapak pun xtau apa yg anak mereka sedang buat...!! apa nak jadi ngan dunia skrg ni yer..sungguh memalukan..mmg xder maruah betul..

mmg bodoh tahap ayam..





NOTA KAKI : sy suka belog hotmalays yg mmg hots..!! heehe

34 comments:

pN.rOs said...

wat the .....
apa nak jadila masyarakat la ni
bukan remaja jer
mak, bapak budak pon sama...
sama2 kita doa supaya ALLAH buka hati mereka

Cik SHiNJU said...

Ayam bodoh pun sbb xde akal..
yg ni ade akal tp x guna..
itulah bodoh yg paling bodoh!!

Afiq Din said...

ape da dak2 skang..
kne ketuk je,.

ahmad endo said...

memang bodo tol...samalah kita hahaha

g0m0k9enDek said...

banyak lagi yg kita x tau kes macam ni.. haih~

diana said...

mak/pak orang pun ade yang bodoh..
sibuk merakam sendiri punye.
macam bangang je..
budak2 apetah lagi..
betambah2 bodo nye..

* MissYaniAbdullah * said...

@pN.rOs

tula..semua pun sama da..mak pak pun 2 kali 5..kadang2 anak2 ni cepat terikut..
ya allah juahkanlah dr semua ni ..amin

DaRa MaNiskU said...

masyAllah..apa nak jadi ni..
nauzubillahminzalik,minta2 djauhkan..

* MissYaniAbdullah * said...

@Cik SHiNJU

tau xper...bodoh2 binatang mmmg bnatang tidak dikurniakan otak dan akal fikiran tp manusia dikurniakan fikiran tp masih bodoh atas kejahilan diri sendiri

* MissYaniAbdullah * said...

@Afiq Din

kan..kerje nak suh org kutuk deme jer..
ce buat kerja yg berfaedah sikit

* MissYaniAbdullah * said...

@ahmad endo

tula kan..mntak2 dijauh dr keturunan kita..amin

* MissYaniAbdullah * said...

@g0m0k9enDek

mmg byk skrg n..mcm bermusim kan..bila kuar 1 berderat ikut..haih..then bole plak donlod dlm youtube

* MissYaniAbdullah * said...

@diana

kan diana kan..mak pak pun sama jer..
budak2 plak yg jenis xmakan saman ..tgh syok..baru nak kenal dunia..huhuh

nuriz said...

keruntuhan moral yang amat dasat

suffer8zine said...

mcm haram perangai mcm ni

Terkini : Maut berebut remote TV

fatin hanani said...

macam2 dah skrg.
x lh nak kata pa la..mak ngan ayh pun x tgrkan

* MissYaniAbdullah * said...

@nuriz

kan..makin menjadi2 plak skrg ni..

* MissYaniAbdullah * said...

@suffer8zine

tau xper..xder maruah kan

* MissYaniAbdullah * said...

@fatin hanani

mak bapak pun open minded sgt..jadi mcm ni la

Wan Gerrard said...

Hmm ni tidak didik ilmu agama yang secukupnya kot ebab tu jadi camtu..adoi2

amira said...

rosak2 budak2 zamna sekarang nih...

gades ain said...

Subhanallah .
Nauzubillah~

Sifat malu dalam diri manusia sekarang sudah hilang.

hilangnye sifat malu, hilang la iman.

malu itu perisai org beriman~

cik shabah said...

herm...teruk sgt dah dak2 ni...taktau nak komen pe dah cik yani =)

* MissYaniAbdullah * said...

@Wan Gerrard

kurang didikan agama dan pergaulan yang bebas menyebabkan berlakunya gejala sosial yg semakin berleluasa..


eh2 dah mcam buat krangan plak..hehe

* MissYaniAbdullah * said...

@amira


budak2 skrg dah xtau dosa pahala..makin galak adalah..

* MissYaniAbdullah * said...

@gades ain

nauzubillah kan..dorang ni dah xder sifat malu...
mintak dijauhkan la anak cucu kita dr masalah ini..

* MissYaniAbdullah * said...

@cik shabah

tula shabah..xtau nak ckp apa..kita saling mengingati agar kita dijauhi dr benda2 mcm ni..amin

Awek Tocang said...

hiyyee..hangin je cikgu tadika tengok!

mimiekucayang said...

kadang2 bukan sbb mak ayah x tegur, tp ank sendiri tu tak nak dengar kate and tak reti nk pikir baik buruk.. nk kate bodo x skola, pakai bj skola... tak tau la bdk zmn skg... hancur!

* MissYaniAbdullah * said...

@Awek Tocang

bukan setakat cikgu tadika tgk marah..
tok iman tok pun hilang kopiah

* MissYaniAbdullah * said...

@mimiekucayang


mmg kan..tp ibu bapa terllau bz bekerja skrg..xmacam dulu..
dulu ibu bapa susah2 ..skrg ibu bapa dah masing2 bekerja..sampai xder masa nak melihat perkembangan anak2

Ms Red said...

dah boring sangat tu...

* MissYaniAbdullah * said...

@Ms Red

INI DINAMAKAN XDER KERJA CARI KERJA

K.A.R.I.P.A.N said...

Ney keja2x Bodoh ney....... teramat lhaa bodohhh...!!!