Thursday, January 6, 2011

277 : LAPAR KEK COKLAT LA...

salam semua




hadoi hujan lebat sungguh.Terima kasih atas kurnianMu Ya Allah swt.Tapi hujan mcm gini syok nya tido..perot je rasa lain macam jer..kenapa....?


lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat lapo kekcoklat 


ha xcukup agi menyatakan kelaparan aku ini.haha.ker nak suh tulih agi.boleh ajer...lapo kekcoklat lapo kekcoklat eh eh dah²..cover² cover².


okeh! serius nak makan kek coklat skrg ni tapi yg betul²  basah.eh eh kemain jgn dok pikir basah benda len.sensitif woh.Sifat dan naluri keibuan menusuk skrg ni.Cakap elok²  ...Kek Coklat yg coklat dia basah²  or bahasa modenya kek coklat moist.Pergh sedap.!

argh tau r tong besaq selera pun besaq jugak la kan.aik terkeluar loghat kedah dah haih.ari tu janji²  tahun baru xmau dah cakap kedah.Alamak tershahul...!!!


 
 
ha kek mcam ni la dok mengidam nak makan ni.Adeh terasa belog ni macam belog resepi makanan puleks.!! sedapnya.nak nyanyi sikit la ' dari kerana mata yang mempunyai kuasa ohhh aku tergoda aku tergoda kerna kek coklat ' ..........halamak sangat tidak sesuai...tapi meleleh sedap..!!



lau aku dapat ni aku makan sorang.lantak r nak kata apa janji hati aku puas.adeh ohkos lepah ni gemuk balik.haha.xmo²..so kongsi la.mari² sapa nak kongsi dengan aku.Itu perangai baek sudah ada meyhh...ngeh²..gelak supan gelak supan kikikiki






argh jatuh cinta.Ala i leb u la..badan u yg penuh kebasahan membuatkan i setim untuk memakannya.haha.terok² rasa diri begitu sanggap dah ni.oh tidak..gersang habes bila melihat dirimu ini.oh noooo...walaupun rupamu hitam menawan xper aku sangat mencintaimuuuuu...............





argh tolong la weih..xtahan dah ni.Nak kena p beli dah ni.Okeh nak kena beli jugak lau xbeli mulanya kecik hati .Haih habes duit untuk makan pun xper janji boleh kenyang dari menghabiskan pada benda² yang tidak berfaedah buat apa.haha


sedap sedap sedap!!!


oke dah nak pergi cari lol..!! bye²..sekian terima kasih!!!






Notakaki : aku harap aku kenyang tengok pix kek coklat ni.Pix ehsan dari google.






20 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

aduyai.....

lapaq terus bila tgk pic ni...

sodap..

* MissYaniAbdullah * said...

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr

SEDAP WOOO..

HABES MENGGELETAR BADAN NAK MAKAN ..HAIHH

Izan Ishak said...

k.izan pulak tgh mengidam nak makan ciskek ni. td dah jumpa resepi yg senang banget nak buat.

**kek coklat moist ni mmg all time peberet kat umah ni...

Aqila Safuan said...

oh mai god oh mai god oh mai god ?*sambil tarik rambuttt .



saya pun SUKA GILAA!!


http://aqilasafuan.blogspot.com/2011/01/p-pre-margin-0input.html

Miecyber said...

Perghh....

Tak tahan.. nak jugakk....


Talian Nur

Dea said...

yeah..look so yummy....
jd lapeeeerrr :)

* MissYaniAbdullah * said...

@Izan Ishak

ALA BESTNYA KAK DAPAT BUAT SENDIRI..SY XPANDAI SGT NAK BUAT NI..XDER SENI KIKIKIKIK....

SAYA NI LAU NAK MAKAN MMG KENA BELI LA..NAK BAUT XPANDAI SO BELI KAT KEDAI JE LA KAK

* MissYaniAbdullah * said...

@Aqila Safuan

OH MAI GOD OH MAI GOD...9 HANTUK2 KEPALA )

HAHHA...


PEACHH

* MissYaniAbdullah * said...

@Miecyber


WAAAA SERIUS SEDAP BUKAN..

KENA TAHAN KENA TAHAN

* MissYaniAbdullah * said...

@Dea


ALAMAK JOM BELI..

KEMBANG TERUS DAH NI

loLaa_Nurafizza said...

eeee..sedapnye kek 2..alahai...nanti dapat..kongsi sket yek?hehehe

Ieda Al-Habsyi said...

giler terliur aku ngan kek coklat tuuuuu! :)

Lia Insyera said...

nak pergi beli kek coklat lah camni.HAHA

baizura said...

sharing my resipi.
kek coklat!

http://byezue.blogspot.com/2010/07/ini-sedap.html

kalau rajin sila try.hehe

* MissYaniAbdullah * said...

@loLaa_Nurafizza

HEHE..SEDAPKAN...OKE4X..NANTI SY BELI SY KONGSI..NGEH5X

* MissYaniAbdullah * said...

@Ieda Al-Habsyi


HAHAHA..TERLIUR JUGAK KER..

WAH BEST3 SEBB ADA ORANMG SAMA CAM SY ..ANTU KEK COKLAT

* MissYaniAbdullah * said...

@Lia Insyera


HAHAHA...JOM LA..KALU LA KEDAI KEK LEPAS NI..HAHAHA

* MissYaniAbdullah * said...

@baizura

YA ALLAH BAIZURA TENKIU OKE..SY NAK TRY LA..HEHEH..

PUAS BUAT SENDIRI DARI BELI KAN..KIKIKI

TENKIU SANGAT2 DEAR

_luVy*dUcky_ said...

lapa la..:(

* MissYaniAbdullah * said...

@_luVy*dUcky_


LAPAR JUGAK!!

:(