Tuesday, May 18, 2010

AKU GERAM DENGAN MANUSIA SEPERTI INI!!

arghh aku geram yg amat2~!pagi2 lagi dah membuatkan aku geram..bukan sebb gula payah nak dapatkan di kelantan tp mengenai cik cikgu cikgi yg buat onar walaupun aku bukan seorang cikgu..huh..!!

apa kejadahnya la cikgu cm gini..pagi2 aku buka kosmo..mai aiii geram betoi aku...
ni ha..2 sebb mengapa aku marah tahap ayam

gila sakitnya hati aku..boleh la pulak depa dok buat seks dalam asrama pelajar..woikk korang ni xdak pendidikan ka..buat malu golongan pendidik..sebb korang dah buat taik semua guru dah dapat nama...kerja cikgu sgtla mulia dari segi agama tp korang dah membusukkan semua warga guru di Mesia..mmg kes2 mcm ni terpencil tp bila dah jadi lagu ni..sapa nak tolong habak..buat malu keluarga saja.

menurut kosmo

" Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

wah nak kena ada bukti cinta yep...lau yer la korang ni gersang sgt awatnya xkawen saja..senang..haihhh...siap wat video lagi...adeh..kot ye pun nak buat video simpan la elok2 jgn sampai jatuh ke tangan org..mengonggg

wahahaha..aku dah delete pix ustazah itu..rasa geli la plak!!!!

yg aku hangin lagi nya adalah cikgu ni seorang ustazah sebuah sekolah agama lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan..wah jatuh lagi martabak seorang wanita yang diketogorikan sebagai " ALIM "...so disini korang kat luar sana cuba renungkan bukan semua wanita yang bertudung itu baik oke..dan bukan semua wanita yg free hair tu jahat...

pstt : semoga ustazazh & pasangannya memulakan langkah fasa baru dalam perhubungan mereka itu dengan ikatan perkahwinan..

ni story ke2 yg buat aku hangin :


astafirullah al-azim..apa nak jadi dengan dunia skung ni..terlopong + ternganga aku bila baca artikel ni..mana xnya...baby yg baru lahir ditanam tanpa belas kasihan ..Ya Allah kau ampunkanlah umatmu itu... Bangunlah wahai manusia, xkesiankah korang bila mendengar rintihan bayi yg baru je ingin melihat dunia... Ya Allah...

menurut b.harian bayi tu ditanam hidup2 selepas seorang pelajar perempuan 15 tahun yg melahirkan bayi berkenaan seorang diri..ibunya menyedari perkara pelik selepas menemui pelajar itu dalam keadaan berlumuran darah, sejurus pulang dari tempat kerja pada hari berkenaan. Katanya, tidak berpuas hati dengan penjelasan diberikan anaknya, ibu pelajar itu membawa anaknya ke sebuah klinik berhampiran untuk pemeriksaan lanjut.


tempat bayi itu ditanam hidup : sumber B.harian

Subhanallah..inilah yg dinamakan nafsu..aku pun sudah tidak mampu berkata2 dan hanya berdoa aku & pasangan aku dijauhi dari perkara mungkar seperti ini..AMIN..

pat pat siku lipat sudah lipat harap komen!

4 comments:

al-basri said...

akhirnya, tercapai juga cita-cita Ustazah tu nak jadi artis dan pelakon handphone terkenal..

orang luar sana sedang melihat kita sebagai orang Islam, apa yang boleh kita katakan pada mereka jika begini sikap orang Islam.

Maaf, sekadar pendapat. saya cuma mualaf yang dangkal pengetahuan agama.

* MissYaniAbdullah * said...

al-basri :

betul apa yg anda perkatakan..
sebagai org islam yg mempunyai pekrjaan yg lebih mengetahui mengenai islam adalah tidak wajar sekali tindakannya...

semua org mempunya nafsu...tetapi ianya harus pandai dikawal ..apa yg cuba diluahkan disini adalah belia seorang yg berpendidikan dan beliau seharusnya tahu mengenai yang mana baik & yg mana jahat..kenapa perlu menjatuhkan diri sendiri..

sue said...

mnusia mmg sgt aneh kn...

Nur Hawa Mohd Zin said...

Awe tak dapat nk kata apelah...dah berlambak kes mcm ni...naik menyampah plak bace kat paper...huhu..semoga kite tak tergolong...amin