Sunday, May 9, 2010

cisssss

arghh sungguh panas hati aku dengan manusia yg hati busyuk cm longkang, busuk cam air longkang ..arghhhh ( seperti pix di atas )..
aduii aku memang xrespect la kat manusia yg punya sifat khianat ni..~
asal la ko ni suka dengki2 tgk kejayaan org len sampaikan ko nak main benda kotor cm ni~!
ko dah xingat dosa pahala ke wei~!
ker mmg ko xdak akai~!
benda kotoq la we ko main~!
jin aperat mana ko anta bg durjanakan hidup org~!
mmg sial la lu beb~!!


Manusia cam ko ni xlayak hidup di atas dunia ni~
bukan nak hidup elok2 cam org ramai tp dok menyusahkan org buat apa~
apa depa dah buat dekat ko~!!
yg ko sakit hati sgt ngan depa aku pun xtau~
sebb anak2 depa semua dah berjaya, xmacam anak hang ka~!
adoii ko ni mmg F***
-
-
-
-
-
-
* aku bukan sengaja nak lepaskan geram ni mmg benar2 berlaku kat kawan aku *
terkena buatan org *

kawan2 blogger sumer :

* plz doakan family kawan aku selamat dunia akhirat k *
* semoga org yg berbuat jahat itu mendapat pembalasan t *

5 comments:

Cik Bayan said...

hai..saba yee.....mak bayan selalu kene dulu...sampai separuh mati tau...tp skang alhamdulillah...da ok....org yg buat tuh pon da terima balasan dia..malah lagik teruk balasan yg ALLAH bagi kat dia...bertimpal2 plak tuh..walaupon lambat dia dapat balasan,at least dia jatuh tersungkur teruk tau....so,banyak2 doa...

Nur Hawa Mohd Zin said...

perbuatan yang jahat akan dibalas dengan balasn yang setimpal dgn apa yang dilakukan..berdoa pada Allah banyak...be strong ok..tq for singgah

Cik Kuku Besi Penumbuk said...

bayan cyber & hawa :

tq sebb bg advise yg sgt berguna~
yer sy percaya Allah swt bersama org yang mengikut ajaranNya..
amin

ApekxHensem™ said...

amoi lapaq ka??itu gambar pizza buleh masuk contest dari nuffnang la amoi..pigi baca

Cik Kuku Besi Penumbuk said...

apexhensem :

xreti la..
nak buat nuffnang pun tarak reti...