Thursday, July 1, 2010

Selamat Pagi semuaa....Semoga ari ni lebih baik dari hari semalam...wah tetiba berceramah plak !!! hari ni saya ada majlis kenduri yg perlu di attende kan diri...tp malas la nak pergi..kenduri anak cazen sy ..Umi jer pegi...sama je la tues...haha...

oke² apa kata pagi² ni kita main game nak x..?game nya ialah buat bayang²..hahaa...yani² kamu dah macam budak² lol...hahaha..ada aku kesah!! ha ha ha..

* ini arnab oke *
* binatang pa dia ni xtau **
* anjing kot *

* ha kambing pun kambing la * hehehe**
ha jom kita pakat dok try buat bayang² ni sumer..mcm best kan..tp xtau jadi k x...!! selamat mencuba!!



13 comments:

senandung semalam said...

sye pun xske g kndri...mlas... bntg no 2 tue ape???

* MissYaniAbdullah * said...

senandung semalama :

hehe..kita boleh geng...
saya ni mmg malas la nak g kenduri kendara org ni..
hheee..

tu la sya pun dokpk binatang apakah ituuu

* MissYaniAbdullah * said...

senandung semalama :

hehe..kita boleh geng...
saya ni mmg malas la nak g kenduri kendara org ni..
hheee..

tu la sya pun dokpk binatang apakah ituuu

::cikjuju::◕‿◕ said...

game byg2 dimain sewaktu blackout dimalm hari jer..hihhi..~bangkit2 g kenduri!!ngeee

* MissYaniAbdullah * said...

cikjuju :

haha...boleh mai tengah panaih..
habes muka jadi gelap gulita..
hahaa..

xmo3 bangkit..
xmo4 pegi kenduri..
pege ngan golongan veteran sgt tidak syokkk!!

MiSs TOrA said...

d kala bosan le cuba ni hehe..
aduyai x shuke ke kendri..ramai org ;p

nas said...

tyme waktu blackout,slalu gak wat bayang2...ngan lilin..:)

ain nadzirah said...

no 2 tue asenyer unta kan?
kan?...
bole di pektiskan mase karan xde.

* MissYaniAbdullah * said...

miss tora :

hehe..bole je cuba2 dimana2 okeh..

xsuka sgt lau kenduri ni..
rimas..ramai sgt..
sy lebih suka dok rumah

* MissYaniAbdullah * said...

nas :

huhuhuh..
bahya tol lau buat pakai lilin..
skali jumpa benda len..
wakakkaaa..seram dowhh!!

amirah said...

no 2 unta..konfem

* MissYaniAbdullah * said...

ain :

aa rasa cam unta gakss

* MissYaniAbdullah * said...

amirah :

aa unta..
try buat jadi k x