Thursday, October 28, 2010

190 : HEBAT SANGAT KAH PEREMPUAN MEROKOK

Salam ari khamis ..!! hehe..esok jumaat..best molep la meks nak beradu..! tido sampai lebam..!! wakaka!! guane bola minggu ni..g tgk x..! meks mesti g tgk..!! meks ni jgn la kalo bab-bab bola, meks minat..huhu..sakit tekak pun xpa haih..lagipun sebenarnya meks dah janji nak kawan-kawan meks nak buat fotoshoot sengal kat sana..! agak syok kan..!

Oke masa meks nak otw mari opis td, meks ternampak la budak sekolah.perempuan.!.aik kol 9 pun xsampai sekolah lagi kah..! meks cuba utk fikir tp bila skali fikir pasai apa nak kalut hal depa kan..! < sungguh xprihatin > kikiki...peduli hapa sebb meks xkenal minah tu cuma yg meks boleh bgtau minah ni mmg stok minah yg rugged..naik yamaha 125z ..mana nak dpt minah naek 125z skrg ni..! xder der..!tp yg bestnya kat tgn minah ni ada rokok! perghh hebat sungguh!!  teringat nak skool dulu masa jadi pengawas rampas rokok DUNHILL ..ahaha..! sgt syok saat itu..!

Photobucket
* Picxa pakcik pak menakang, mr google *

Baek r minah ni..! merokok sambil drive yamaha 125z dia mmg salute hbs..! salute bukan apa salute r sebb dia brani merokok depan umum dan dgn berpakaian sekolah..! meks dulu pun sosial jugak tp cover r beb! xkan nak bg org tgk kita jahat..kat belakang sudeh..!! hahaha

Tapi persoalannya : HEBAT SANGATKAH PEREMPUAN MEROKOK!! walaupun isu ini dah lapok tp meks rasa kan xder hebat mana pun merokok ni ..meks pun dikelilingi oleh kawan-kawan yang merokok..tp meks respect dgn dorang sebb dorang xmerokok tempat umum..!! xyah dok cengeh nak tunjuk kat orang kan..!! Mmg la kalau kita ask dekat depa mesti depa cakap ITU HAK SAYA dan KUBUQ MASING-MASING..Pergh sentap meks! wahaha..Suka hati ko la nyah!! ADA AKU KESAH..

Skrg ni perempuan-perempuan yg merokok tempat umum welaweh bangga xhengat donia.! macam depa je yg merokok kan..!! Dulu-dulu pun tok nenek kita zaman tok kadok pun merokok.Rokok daun..hahaha...selit rokok daun dlm purse kecik , xpun bawah lipatan kain batik..kan kan kan..perghh hebat sambil mencangkung makan asap...!URM xkira orang tua kah, budak-budak kah artis pun sama da..kan kan kan..!

Photobucket
* Picxa pakcik pak menakang, mr google *
Soal effect tentang merokok xyah r meks senaraikan 1-1 sebb semua org dah tahu..! kalau xtau baik xyah hidup kat dunia ni..!! ngeh-ngeh-ngeh!

NOTA KAKI : mmg la hak ko tapi aku yg menghidu lagi terok dpt penyakit..BONGOK!

14 comments:

sarah shafie said...

tk hebat lah..susahkn sume org sekeliling..

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Nak petik kata kata member : Memang kubur masing masing. Tapi, aku takut kubur aku sebelah kubur kau. Nanti, bising!

Kalau orang cakap kat Shag, kubur masing masing. Shag lawan dorg gune ayat tu. Diam. Haha ;DD Dorg yg merokok terang terangan tu nak tarik perhatian je. Yelah, dorg rokok kompem orang ramai tengok dorg kan! Cetek nye pemikiran dorg.

Khairul Antasha said...

salam...

diorang rasa "cool" lah sgt kalo merokok.."cool" sgt lah kononnya..

hiro said...

stailll

| RoziAhmad | said...

tak best pun..
rasa asap ada la..
kalau rasa bluebery sedap gak..

* MissYaniAbdullah * said...

@sarah shafie

tau xper..menyusahkan org sekeliling kan..huhuhu..
terok tp sy jenis open minded..kakaka

* MissYaniAbdullah * said...

@♥ Roshazzy Shag ♥

hahhaha lawak betul shaq ni..mmg betul..dorang saja nak tarik perhatian konon diri hebat dpt smoke depan umum.pooodahh

* MissYaniAbdullah * said...

@Khairul Antasha

hahahha..cool celah mana..
hbs cool la tu kan..wkakkaa

* MissYaniAbdullah * said...

@hiro

stail celah mana nyer weih

* MissYaniAbdullah * said...

@| RoziAhmad |

lol itu shisha..wakaka..
lau shisha nak jugak rasa..nak rasa orange, anggur, epal..kikiki

abid_PM said...

bweukkkkKK!

sELipAr_biRu said...

lain kali bagi isap ekzos kete.. bnyk skit asap..

* MissYaniAbdullah * said...

@abid_PM

bweeeekkk jugak

* MissYaniAbdullah * said...

@sELipAr_biRu

ha mai sini pinjam eksoz sat..terbaik r..hahha