Saturday, October 9, 2010

IKAN MENYUSU....

waduh² ada citer Hindustan lol..!! Mann..agak lama tidak tgk citer hindustan..dah xminat mcm dulu..dulu sumpah minat giler skung ni pandang pun xmo r..he he he..!! gila kentang betul...!!

oke² tengahari ni makan apa u alls..!! ari ni aku masak sayur campor sotong + udang dan juga ikan tongkol masak kicap..okela tu sebb xder org kat rumah..masing² xmakan gulai² ni so masak yg simple..hu hu hu..

ampa penah x tgk ikan menyusu..!! wah apakah itu..! pelik kan..seumur hidup aku ni xpernah tgk lagi ikan menyusu..kalau anak kambing , anak monkey menyusu tu mmg xpelik la kan...tp ikan der...maunya xpengsan..hhuhu...kat mana agaknya kan...sungguh pelik ni...!!

pelikkan u alls..kat mana agaknya ni..tp semestinya bukan negara kita...sgt cumel kan...tp betul ker susu tu sebb xwarna putih seperti susu biasa..oh mayb perisa COKLAT..ha ha

Photobucket

Photobucket

Photobucket

NOTA KAKI : Dah lama xhisap susu ni..wakakkakaka...!! teringat zaman kecik² dulu ..hahaha..

3 comments:

eik`S noName said...

hohoho..ganas terus ikan minum susu dalam botol...leh wak perkara ajaib nie...ahaks

* MissYaniAbdullah * said...

@eik`S noName

tula pasal kan..huhuhu

Nur Hawa Mohd Zin said...

nape tak da shoutmix missyani? heheh...comel ikan menyusu