Thursday, November 11, 2010

202 : NAK BELI HADIAH..TAPI APAKAH..!

assalamualaikum semua.lambat meks update ari ni.Sebbnya meks xbawa kabel tepon. ada citer nak kongsi ngan korang semua tp kena hold dulu gamaknya.!


hoho.ari ni meks xcted giler! aik meroyan meks!! sebb UPSR kuaq ari ni.! giler meks buget meks plok cikgu sekolah rendah!! hua hua hua.!!


ari ni anak sepupu meks yg darjah 6 dpt tahu result UPSR.Meks plak over.pagi-pagi lagi meks tefon kat amila ni.tpi hempeh xangkat.huhuhu.

sampai lani meks masih xdpt nak kol dia.!hempagas betul.meks semangat nih.so meks col ibu amila ni.! haha..col punya col ckp ngan ibu amila.uit meks gembira sebb ibu amila bgtau amila dpt 5A.wow!! thats good!!! hahaha.ibu amila bgtau dia kol amila pagi2 lagi bgtau amila dpt 5A sebb ibu amila bekerja kat Jabatan Pendidikan Kelantan. tp si amila ni xpercaya.Sekali mmg betul dpt 5A.hohoho.


hehehe!! tanyala tanyala..sapa cikgu amila yg xberbayar.! of course la meks!! haha..tp meks cikgu bahasa Inggeris ngan cikgu Matematik jew! haha!!


so meks nak mintak tolong sgt dekat ampa semua, apa hadiah utk amila..huhuhu..!!


NOTA KAKI : Amila, Cik Yani ucapkan syabas dan tahniah sebb dpt 5A.Kak Long dah buktikan walaupun ada byk masalah.nanti cik yani bg hadiah.hehe


10 comments:

d_LA said...

meks tanya la amilia tu nak adiah ape..hehe..x seprais la plak kan..try check dia suke ape, pastu bli..tahniah la tuk beliau :)

Mieja@Faiza Amir 2001 said...

tahniahhhh:)

HAZWAN17 said...

tahniah untuk amilia ye

* MissYaniAbdullah * said...

@d_LA

haha tula meks hanya tahu dia hanya suka main internet..xkan nak kena beli broadband kot..wahahahaha

terima kasih Dla..

* MissYaniAbdullah * said...

@Mieja@Faiza Amir 2001


tq! hehe meks plak rasa meks ditempat amila..!!

* MissYaniAbdullah * said...

@HAZWAN17


hazwan tenkiu..hehehe..amila pasti sukaaaa!!

sELipAr_biRu said...

bg buku pun boleh

* MissYaniAbdullah * said...

@sELipAr_biRu

yeke..buku crita ker..
hehehe...
ingat nak belanja makan jer..
then belanja dia shooping
kasi dia pilih then meks belanja

kikikiki
tq babe

diana said...

tahniah ye amilia..
yani..
bagi laptop la..

* MissYaniAbdullah * said...

@diana

alamak laptop yani pun dah boleh masuk arkib dah.hehhee
hehehe