Thursday, November 11, 2010

201 : MEKS MENGAMUK DEKAT DUDA MEKS!! apakah..? padan muka!!

salam..yeah hari ni dah khamis..maknanya hari last kerja.Oh yeah.meks buleh tido sampai lebam.seronokkkk!! fuhhh meks penat sungguh wat print screen tadi.dokat sojam jogak..sakit pala meks aihhh.

mood : nak kasi ajaq farid ( bukan nama sebenar ) duda meks yg sgt durjana.huh.meks emo terok ni.
background : CHANTEK BY ALTIMET : meks tgk astro P180 : oh terasa meks chantik teramattttt..wahaha...sila abaikan okeh.

okeh, ingat x korang dulu meks pernah post mengenai duda meks.sebenarnya meks sendiri xtau knp meks sgt geram dengan duda meks si farid ( bukan nama sebenar ).Meks sendiri xdak niat pun nak jatuhkan or nak malukan dia tp sebenarnya masih ada benda yg mmg memanaskan cuping telinga meks ni.

kalo ampa semua nak tau crita knp meks meluat ngan cik duda farid ( bukan nama sebenar ) klik sini . baca kasi faham dulu then refer sini balik.huh.meks rasa dah cam nak hantar bom kebabom je dgn duda; farid ( bukan nama sebenar )

actually, kejadian tu berlaku td ( waktu malaysia ari rabu dlm kol 10 mlm bertarikh 10 November 2011 )
meks tulis status meks dekat fb.kebetulan duda; farid bukan nama sebenar on9. mula- mula si kakak dia yg komen meks .oke ampa baca la meks dah buat print screen. nanti ampa akan tahu knp meks marah sgt.

Photobucket
- dia xbrani nak komen kot sabit tu dia like jer -

pastu ,
Photobucket
mak aiii encik duda, farid ( bukan nama sebenar puji meks.arghh xleh blah langsung.huh! do i care ngan pujian tue...weeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkk!!! muntah ijooo mekss!!!

then ,
Photobucket
- ha dah kuaq bab hutang dah.weihh bayaq r..tyme nak pinjam lembut lidah dr gg..pooodahhh
senggal gila babas hang farid ( bukan nama sebenar )

cerita seterusnya ,
Photobucket
- alamak sial lu jantan , boleh plak ckp xder peteh ( duit )..hang nak meks tembak dengan senapang gajah ker farid ( bukan nama sebenar )

berlaku la tawar menawar ,
Photobucket
- tgk meks dah emo dah.tp meks baik siap bg diskaun singgit.aik mana ada org berhutang bg diskaun.kira meks ni golongan yg pemurah la .huh..xreti bersyukur hang ni farid ( bukan nama sebenar )
perasaan x duda; farid ( bukan nama sebenar ) dok bahasakan diri dia farid ( bukan nama sebenar )..uewww geli geli bulu ketiak meks..huh.tp meks maintain DIVA.aku sudeeehhh

ada lagi nih ,
Photobucket
- hang farid ( bukan nama sebenar ) nak jumpa aku boleh suh aku p jumpa hang.hang mmg desprate giler.Hang ingat meks nak balik kat hang kah farid( bukan nama sebenar ) . 7 keturunan meks ttp xkan baik ngan hang farid ( bukan nama sebenar )

next plz...,
Photobucket
- tgk hang mmg desprate nak jumpa meks hingga snggup mari kelantan.huh.hang ni spesis apa xtau r..meks xdpt bayangkan kalo meks jumpa hang farid ( bukan nama sebenar ) memang meks akan tampaq2 hang laju laju laju laju..................!!!!!! boleh membangkitkan kemarahan betul.Hutang meks xmo bayaq tp ada hati nak mai jumpa meks kat kelantan. tu tgk dah kuaq dah bahasa kasaq meks.Spesis Beruk vs Beruk Betina

oh cite makin best,

Photobucket
- hang jawab ngan Tuhan esok-esok apa yg hang dah buat dkt meks.Kalo hang farid ( bukan nama sebenar ) xtau doa anak yatim yg teraniaya akan dimakbulkan Allah swt.Hang ingat tu beruuuuuuukkkk!!!

next channel,
Photobucket
- alamak haiii tunjuk baik plak ngan umi meks.apow hang xdak mak kah yg hang nak tunjuk baik ngan umi meks.Hang farid ( bukan nama sebenar ) xyah dok tunjuk baik.,Hang jaga mak hang sudeh, xpayah nak nyebok hal family meks!!!!

ada lagiiiiiiiiiii,
Photobucket
- tgk meks kalo meks marah kua1 habis omputeh meks walaupun terdapat kebroken kebahasaan - hahaha.

last kot
Photobucket

ha last pun..kena pejadal ngan meks skali xper r hang farid ( bukan naam sebenar ) noh.xpayah ckp meks sampai hati ka apa..mmg meks kalo ngan hang farid ( bukan nama sebenar ) mmg selalu je sampai hati.hang ingat noh.!

huh. meks sungguh beremosi mlm tadi.Duda meks ingat meks ni perempuan lagu mana xtau haih.dia ingat bila dia dah buat kita sakit kita bole nak maafkan dia lagu tuh kah.? haih hang farid ( bukan nama sebenar ) berdoa banyak-banyak agar Allah swt melembutkan hati meks ni.

Tapi meks rasa duda meks si farid ( bukan nama sebenar ) xpandai membaca sgt.Dia xperasan ker meks dah bg lampu merah dah .Meks tulis dengan terang benderang tuh.haihhh.hang ni skolah darjah brapa xtau r.Tula dulu org suh p skolah hang p lompat pagaq sapa suruh.ni ambik ayat meks yg paling xsegan silu meks nak bgtau " HANG NI NOH, KECIK-KECIK XNAK MAMPUIH, BESAQ-BESAQ NYUSAHKAN MEKS "!!!


Photobucket



Sekian terima kasih! itu sahaja bebelan meks!! meks panas hati lagi nih.

NOTA KAKI : tp meks menyesal jugak sebb kasi pinjam duit.mmg salah meks.masa tu meks sygkan dia sebb tu meks bg pinjam duiy , tp skung ampa semua leh tgk jantan kalo dah berpisah mmg liat nak bayaq.Ampa semua jgn la baik sgt mcm meks ni nak bg pinjam duit kat org even depe tu boypren or gepren hang.Depe belum jadi laki or bini hang lagik, bila - bila masa jer depa boleh kita tinggalkan hang..huhuh.Meks menyesal sungguh! Dasar Jantan Keparat Xguna 1 sen!! bodoh, stupid idiot.!! huhu

24 comments:

mohammad said...

salam ziarah

* MissYaniAbdullah * said...

@mohammad

salam ziarha..terima kasih sebb singgah belog meks!!

Asyraf Hamasaki said...

kus semangat perang dunia kedua walawehhh

* MissYaniAbdullah * said...

@Asyraf Hamasaki

ha tau xper..geram sungguh ni ashraff
huhu..

akema yazid said...

makk aiii..
garang gilaaa!!

g0m0k9enDek said...

kalo gomok jadik farid bukan nama sebnar tu, gomok dah duk bawah bantal takut kat meks! hahah

* MissYaniAbdullah * said...

@akema yazid

mmg kalo org buat busuk mmg meks akan garang secara automatik..huhu
tindakan refleks..

sabo ajela

* MissYaniAbdullah * said...

@g0m0k9enDek


hahaha..dok bawah bantal noh..
sat g cek ambik bantal tu chek bakaq dlm api..
huhuhuhu

AiDa AzRyN said...

singgah sini~ baca entry~ nice blog~ :)

Afiqah Fatin said...

salam~ saya singgah~

fyqa said...

haha . sabaq je la .
biaq p la depa .
buang masa ja layan .
heee :D

- singgah jap je ni . ngee

* MissYaniAbdullah * said...

@AiDa AzRyN

tenkiu beb..belog u pun nicee!!!

* MissYaniAbdullah * said...

@Afiqah Fatin

terima kasih kerana singgah

* MissYaniAbdullah * said...

@fyqa

huhuhu..perangai dia tu teruk..
hutang xmo bayaq tapi kelantan ada hati nak mai..

sgt gilooow!!!

cik puan akish said...

singgah sini...bace n3..

Faryza said...

salam kunjugan balas...

suffer8zine said...

mak ai babe!

Terkini : Kura-kura comel

* MissYaniAbdullah * said...

@cik puan akish

terima kasih kerana membaca..

lot of love

xoxoxo!!

* MissYaniAbdullah * said...

@Faryza

hohoho tenkiu sebb komen

* MissYaniAbdullah * said...

@suffer8zine

aku tgh baran..
macam ni ropanya..hahah!!

kay yea said...

sabar meks~ :)

* MissYaniAbdullah * said...

@kay yea


meme meks sabaq nih!!
hua hau
kalo meks xsabaq meks akan jadi sabariaaaaaaaaaaahhh!!

nia said...

u memang best..

* MissYaniAbdullah * said...

@nia


HAHAHA...