Friday, November 12, 2010

203 : MEKS DAH BERCERAI DENGAN TALAK 78..sedih..sob sob sob!!

Dear awk

awk,

kita kecik hati tau
kenapa buat kita gini

awk.
sampai hati awk noh

awk,
kita setia tau dengan awk
kita xpernah curang pun
kita sanggup tunggu awk walaupun kadang-kadang awk bengong

awk
kita xpenah terniat di hati nak menduakan awk
kita pegang janji kita

awk.
bila kita syg , kita syg betul-betul tau
dan
bila kita dah xsuka
sampai mati kita xkan suka

awk
selama ni awk xsedaq kah kita setia dengan awk
sob sob sob

awk
kita sgp berhabis duit kerana awk
bulan- bulan kita mesti spend duit utk awk

awk.
lau kita xspend duit utk awk umi kita akan membebal

awk..
tgk.
bukan kita je syg awk,
tapi
umi kita, pak sedara kita, anak menakang kita, kakak kita abg kita dan seluruh kaum kerabat Tok Wan
sayangkan awk ; sampai ati awk :(

awk.
kenapa awk makin hari awk makin bongok

awk tau x
ni kan musim tengkujuh
patutnya awk kena bg service elok-elok

kesian kita tau.

awk tau x?
tadi kita tgk crita Syurga cinta pun sangkut-sangkut

awk.
awk mmg potong stim!!

awk.
dah r kita nak bercerai talak 78 ngan awk.

kita benci awk
kita nak kasi awk dekat kedai besi buruk
dpt 2 hingit pun oke
kita boleh beli aiskrem cornetto

awk,
padan muka!!!

awk,
kita bayaq mahal tau

xberbaloi-baloi kita setia ngan awk
awk nyer service mmg celaka
huh

awk,
tgk kita dah setart hangin dah

awk,
tau x awk dah boleh blah dlm kehiduapan kita
berambussssssssssssssssssss


citer sama ulang 500juta kali
tau..
awk byk channel
ada kita kesahh!!
awk hinggak serata alam bgtau
awk ada channel banyak
tp kita ttp xnak
wek weik


awk tau x
kita sampai dah leh hafal crita CHAPALRELA
awk tahu

lau kita hafal ayat al-quran xper..
kita suka
ni ...urm
apa-apa jela...emo ni

sudeeeehh

kita nak bercerai ngan awk

si
padan muka awk
wek wek wek



NOTA KAKI : huh meks geram tadi tgh syok meks tgk tv tiba-tiba astro out of service ( aik dah mcam bank plak ) dahla rumah meks xdak arial.susah giler!! menyampah meks!!!

6 comments:

eZad niMo said...

haha, buat saspen je =P

HAZWAN17 said...

hahaha capalrela mmg lawak

* MissYaniAbdullah * said...

@eZad niMo

hehehehe..saja bagi suspen..
tp mmg tadi tgh hujan tiba-tiba xleh tgk tv..huhuh
sungguh sakit hati

* MissYaniAbdullah * said...

@HAZWAN17

tau xper..
syok layan..
JOZAN mmg lawak habis

apik pehe said...

meks wehh..g bayar astro nuh..dia majok la tu

* MissYaniAbdullah * said...

@apik pehe

hoho meks bayae nak12 bule heh..
dop ajim dop bayar..huhuh
baso gom astro.huje sikit brokna laluh!!