Monday, December 6, 2010

233 : AWK KATA AWAK SAYANG KITA TAPI LETAK KITA DEKAT PUNGGUNG..NYAMPAH!!!



Tarikh & Masa : Disember 12 2010, Monday Blues
Mood : happy teramat..makasih bos..
Background Music : Angel by Akon ttp dipunahranahkan oleh si Cikgu Shida..ha ha haha



.assalamualikum.



Ya ampun, lama kot meks x meroyan disini.Maaf noh ampa semua sebb meks dah berjanji berapa kali malam dah nak bgtau sesuatu yg lawak.tp tgk² lagu tuh jugak! hadoi parah meks lagu ni.banyak kerja tambah dgn reje nak membuta kan, lagi syok doh.!

oke² meks satu malam meks bercakap dengan kawan meks.! kawan oke! lelaki.! budak Shah Alam.! dah lama kenal, masa meks dkt USM lagi/ tiba² satu hari dia kol meks.Kemain ampa meks dgn kawan meks dok menyembang.sonok²!tiba².


Meks : wei ko simpan agi x pix aku bg kat ko?

kawan meks : argh mesti aku simpan doh, kata kawan baik..ada baek punya dalam wallet aku ! pehal plak nak tnya.

meks : ek..syg aku ek! syg aku tp simpan kat bontot ko..?

kawan meks : aik bila masa plak aku letak pix ko kat bontot ko..arg xder² jgn nak emo lebih dgn aku..!!

Meks : hbs ko ckp simpan kat wallet, bukan ko letak wallet ko kat bontot ko ker? terus emo bagai meks ni.sob sob sob
kawan meks : hadehh...aku xpernah perfikir macam ko pikir doh! oke² aku simpan pix ko dalam hati ek.! jgn marah.hahahaha..emo makcik ni dtg bulan ker..?

meks : dah haihh aku dtg gerhana matahari dah ni.....hahahahahha!!! gilow!!!sungguh dem!!!!

hadehh meks terfikir tetiba kenapa meks boleh bercakap mcm ni.Secara spontan otak meks menaakul dan melakukan tindakan refleks.!Tapi betul kan, kata syg tp letak kat bontot! Alamak macam tu ja ka taraf org yg disayangi..!! sungguh xmau oke!


Tapi meks perhatikan mmg mcm tu pun! lau yg perempuan xper la , sebb perempuan membawa tas tangan tapi lelaki hadow ker? hadow ker tp spesis istimewa sikit.Tapi betul² jantan, letak wallet kat punggok je kot.!huhu.! hbs xkelia la mcm ni!.si awek posing baik punya, senyum kemain tp hampeh letak pic kat punggok jugak! sungguh xder feel kan!! uwek uwek!!!


kalau yg pix mak ayah semua lagi sedih kot!! depala org yg melahirkan kita tp kita letak kat punggok! tapi meks tahu sebenarnya ampa xdak niat kot nak letak kat punggok cuma xpernah nak terfikir kan hal ini.kan kan kan! xper! satg ampa p giant kah, pakson kah or Tesco la ampa beli frame gambaq comel² noh!!!


ampa satg pikiaq balik² noh! p chek beg laki ampa, basah x gambaq ampa dengan peluh & wap² yg tidak diingin.hahaha! meks pun esok nak tanya si mr sugardaddy dia letak gambaq meks dekat punggok k dak.! kalau dia letak pix meks dekat punggok meks bg kuku 5 terus.! hahah!!!



NOTA KAKI : meks bagi gambaq comel gila babas kot kat kawan meks tp buleh dia letak pix meks dekat punggok.! sungguh demmms!!!

3 comments:

suffer8zine said...

hehehhhh bukan setakat pix mek je,pix die pon ade pe, ic semua tu ade pix :P

Terkini : Seluar Dalam Kalis Bom | Fakta Bukan Auta | GIVEAWAY Lumayan

Annie said...

Nice post hehe

Syira C Gadis KidaL said...

salam

syira follow sudah :)