Friday, December 17, 2010

248 : BILA PEEELAT...?



mood : elok dok dalam kain selimut agi, hujan cek..tejuk tejuk...


.assalamualaikum.


Selamat hari jumaat ampa semua.Semoga ari ni memberi seribu sinar kebahagian kepada kita semua.Kat Kelantan hujan tp renyai².Haaa tau tido syok kan , mmg meks tgh amal skrg ni.[haha].Jangan jeles cek oii satg sakit hati yg melampau.[lalalala]


ampa penah dengar x lau budak² yg pelat ni or yg baru je pandai bercakap sedang bercakap.[haha] sungguh comel kan.meks yg dengaq ni pun dari yg xfaham jadi faham sebb comel giler kot.

sejuk = tejuk
sakit = akit
coklat = jotelat
mummy = ammy
tangan = angan
susu = cucu

[haha] .tu baru sikit, ada banyak lagi tp mcm rileks jer kan dengar.seriusly comel.[haha].laula meks ada adik kan syok boleh le dok gelak tahan perot bila dgr.

Tapi kita yg had tua ni pun dok jadi pelat sama noh.Nak² pasangan yg loving.Haha.

Kisah 1

L : syg, u uat apa.?
P : xde uat apa bb

----------------------------------------------

Kisah 2 
P : Baby i vindu u
L : i pun syg.miss u..


yaks! meks paling xsuka doh.!Geli pp la meks lau kata bf meks ckp lagu tu.Lau budak kecik xper meks suka tapi lau yg had tua ni dok ckp lagu tu sgt xsuka dan sangat gedik apabila mendengarnya.[haha] TOLONGLAH!!

tapi meks rasa bila loving couple bercakap pelat² mcm ni menunjukkan kemesraan masing².Masing² ada cara macam ner nak tunjuk kan.Mana tahu dgn cara cm ni dorang makin mesra tapi bagi meks meks xsuka mayb sebb meks dah veteran,tua, berusia/ matang


meks suka tgk citer AHMAD ALBAB.syok ampa layan citer tu.[kikiki] P.Ramlee cakap pelat.Suka dengaq.lau tgk gerakan bibir dgn lidah dia boleh gelak² sampai tahun depan.Seriusly lawak.!


Nota Kaki : [kikiki] ampa dok ckp lagutue jugak kah.haihh..sebut betul².

20 comments:

Ikah said...

meks, kalo ayat couple standard arr tue zmn skang..kalo xske pun kena wat2 suke arr..:)

* MissYaniAbdullah * said...

@Ikah


HAHAHA...TETAP XSUKA KALO BF MEKS CKP LAGU TUE..

WINK4XX

Daniela said...

pelat2 manja hahahah~

* MissYaniAbdullah * said...

@Daniela

HAHAHHA....BAEK3..

OKLA TU..PEKAT2 MANJA3X

Ain Zulaikha said...

hahahah biasa la tu nak bermanja2 kena la ada pelat2 sikit kan.. tp mmg annoying la.. hehehhe

tp kalau budak2 pelat best, adik sy dulu orang ajar kat periuk byk kali dia tetap kat pebuwuk.. hahhaa comel

GematriA™ said...

ehehehe..biasa lh tu meks..
org couple2 misti manja2 gitu..


mimng sa nda suka betul klu mcm tu..

dengar budak kecil pelat ndapa..
tp yang besar2 ni sudah..
haiyo..
sangat annyoing tahu!

* MissYaniAbdullah * said...

@Ain Zulaikha

YEAH ADA ORG SETUJU..ANDA ORG YG PERTAMA YG SETUJU DGN SAYA..KIKIKIKI

HAHA...PEBUWUK.JAUH GAK TU NAK SAMPAI MAKNA PERIUK TP SGT COMEL...HEHEH

* MissYaniAbdullah * said...

@GematriA™

YEAH MANJA2 JUGAK TP GELI EUWWW

KAMEK PUN NDAK SUKA KALO YG BESAR2 CKP GITU..

ANNOYING KAN...
KAMEK DAH TUA , SIK MAU CKP GITU..
MALU KAT BUDAK2

DaK CoMoT said...

caye xcuke gak owang cakap peyat..ngeeee hahahaahahaaaa

Yan said...

huhu budak2 skang suka cakap pelat
tak puas kecik2 dulu ckp pelat

salam jemput join contest http://www.mayaqarmyla.net/2010/11/contest-20-hari-meneka-mata.html

* MissYaniAbdullah * said...

@DaK CoMoT


LAWAK LA DAK COMOT NI..

COMEL GILA..HAHHAHAHA...


CAYE PUN XCUKEEE

* MissYaniAbdullah * said...

@Yan


YE KOT KAK TU PASAL YG SUKA CAKAP PELAT...HAHHHAA

SGT COMEL...

peaNut said...

peanut x brapa nk suka la cakap pelat cmni...huhu..kalau ckit2 ok lagi..kalau dh terlampau tu menyampah plak..hikhik

suffer8zine said...

huhuhu sini pun hujan la

Terkini : 10 Kereta Termurah Di Dunia

* MissYaniAbdullah * said...

@peaNut


CITE DUA CAMA2..CAMA2 XCUKE ORG CAKAP PEELAAT...

AIHH SAKIT LIDAH DOH CKP MCM TU..HAHHA...

MENYAMPAH KAN

* MissYaniAbdullah * said...

@suffer8zine



HAHHA..TP KITA BOLEH TIDOOO

ctbella said...

memang trend zaman sekarang cam tu tulis msg kan....:)
kadang sampai tergeliat lidah nak bace ea...

* MissYaniAbdullah * said...

@ctbella

TULA MMG JADI TREND SKRG TP CM GEDIK PLAK DENGAQ...

HAHA...SELALUNYA REMAJA2 YG MUDA2 AGI LA...KIKIKI

ASaDa RyutaRo said...

cakap pelat2 menunjukkan kemanjaan?? cam pelik gak rasanya. hahaha.. tapi ade macam2 cara meluahkan kemanjaan.. ;P

* MissYaniAbdullah * said...

@ASaDa RyutaRo


BIASALAH LA TU ASADA..MCM2 CARA NAK MANJA2 NI..

HAHA..ASADA BUAT GITULA DEKAT AWEK ASADA OKEHH