Thursday, January 6, 2011

276 : LESUNG PIPIT PENYERI SENYUMAN EK..?

.assalamualaikum.


alahai hujan..sungguh lebat yer.Dari semalam sehingga ke pagi ni lena sungguh mimpiku.tapi xmimpi pun.Hampages betul.Alhamdulillah masih mampu untuk memupdatekan diri walaupun agak kebizian dgn tugasan seorang yang nak kata janda xjuga, nak kata ibu tunggal pun xjugak yang penting menjadi diri sendiri.Oh yeah ayat pujangga mariiii..



uh kenapa ada lesung plak ni.hish hish.nak tumbuk apadia ni pagi² buta.Tensen.ambik burung pipit tu masok dalam lesung batu then tumbuk² pastu jadi Lesung PIPIT ek.haha.gelak devil dah ni.aku bukan nak jadi Chef 2 ka chef 3 kah..tapi nak bercerita mengenai lesung pipit yang ada kat wajah manusia.haha.Terima kasih pakcik google.




uh cantik minah ni uh.auw jeles mak.i like.kenapa la dia ni cantik.Alhamdulillah Allah swt menciptakan manusia sebaik² ciptaanNya.eee gojes.oke terlalu jeles sampai nak tumbuk² cermin ..grrrrrhhorang² yang memiliki lesung pipit ni mmg diakui sangat la comel..Nak² lau lesung pipit tu dalam.bagi aku aku suka tengok lesut pipit tu kecik².belah² mulut tu auwww comel².hehe..aku pun ada lesung pipit tapi malu r nak tunjuk.[ nyorok² ] hahaha.



xtau sapa dia tapi cantik.Pakcik google tq.senyuman mu menawan la ...adoreee!!


Perempuan yang ada lesung pipit mmg maneh je senyuman dia.Adoii aku pun nak maneh jugak.Kena boh gula banyak² xpun minum air maneh sampai kencing manis.[ haha , gelak konyak bibir lagi ] kawan aku Puan Siti Zaliyana pun cantik giler.Dia ada lesung pipit dua² belah pipi.Oh gojess gila babas sampai aku jeles sampai bengkak hati [ haha, stail jeles kat orang ni ] tapi diulangi Puan Siti Zaliyana okeh.nampaknya xleh ngorat.Dah kawen!! muktamad.


nampak 1 je lesung pipit..satu agi xnampak.wedding day outdoor photooshoot kat depan Istana Kubang Kerian, Kelantan.


Tapi lau lelaki yang ada lesung pipit macam ner.Hensem ker atau jambu.Haih jambu apa..jambu air kah, jambu batu ka atau jambu asam boi.woih kalo asam boi sodap uh.Nak g beli la sat g..waakakak..melalut dah ni.[ makcik lapo terok ].



uh Awal Ashaari ada lesung pipit weih.Hensem weih dia ni.Awek pun cun.Cair gila² lau tengok Awal dok mengacara.Adakah orang yang macam awal ni yang ada lesung pipit orang akan panggil JAMBU.Bagi aku xdernya jambu pun.hensem tetap hensem xyah dok corner² kot len.!! laula dapat boyfren sehensem mcm ni confirm setia nak mampus..!! ngeh²



gambar hiasan ' tapi baby ni comel, geram ler '



haih kalo budak² plak yang ada lesung pipit macam ner.Hensem kan kecik² baru je lahir dah ada lesung pipit.Dalam hati mesti pikir esok² dah besar mesti hensem/ cantik.Bertuah betol sapa² yang memiliki lesung pipit sebb bukan semua memilikinya.Laula da rawatan yang boleh membuat lesung pipit ramai dah rasa yang sanggup berhabes duit semata² untuk kelihatan cantik.pooodah..sungguh plastik cam tupperware.! ngeh².



Sebenarnya orang yang memiliki lesung pipit ni satu bonus keatas diri dia.Lau lesung pipit dalam 40 kaki sekalipun lau perangai xelok buat apa.Lesung pipit dalam, senyuman cantik tapi hati busuk haih orang dah xpandang dah cantik tapi orang akan cakap ' alahai kesian dia, cantik tapi perangai terok ' ...oh no hbs kecantikan asli tu hilang.Yang penting budi pekerja yang mulia itu yang lebih bermakna.Bila hati yang bersih, suci , berbudi pekerti orang mesti cakap ' alahai bertuahnya dia, dah la cantik/hensem baik plak tu, bertuah sapa² yang dapat memiliki dia ni.Alhamdulillah.



oke, xder dah sekian terima kasih.!!

27 comments:

Roket Kertaz said...

meks ada lesung pipit..??

CahayaCintaIlahi said...

hehe tu la lesung pipit tu chantek sbnrnye
kte xde lsung pipit tp lesung pipi hahaha..
tapi bTOL agak pelik sikit..sbb ble kte snyum
ade macam lsung pipit kat dgn atas pipi dkt2 mata
tp bkn lesung pipit..hehe penah tengok tak? hehe pelik kan.. tpi adek badek kte sume ade lsung pipit..kte je takde..jeles sikit ngeee ;)

ku izzati said...

kwn ade lesung pipit..

aZIEra itu aKu.... said...

sape yg ade lesung pipit manis je senyuman...ase nk cubit2 je pp....:)

Black_roses92 said...

betul2.. lesung ppit tu cacat yg cantek.. beruntung la klw ad. wlwpn cacat, tetap lawa.

APi said...

ku memang cair abes kalo tengok awek ade lesung pipit neyh..^o^

azzey said...

MissYani: mmg manis klu berlesung pipit...:)

Riha NCL said...

yg gmbr ke2 tu cheryl cole. dia mmg lawa!

afzan said...

kalau takde lesung pipit tak berseri ke?haha

...fazilahpajil... said...

cek mek molek naaa...

* MissYaniAbdullah * said...

@Roket Kertaz

ADOLA..TAPI MALU NAK TUNJUK..AHAHA


ISH TANYA PADIA LAGU TUE..MALU HAIHH

* MissYaniAbdullah * said...

@CahayaCintaIlahi

OH YEKE XFAHAM TAPI CUBA2 BUAT FAHAM..HAHAA

SERIUS ORG YG BERLESUNG PIPIT CANTIK..NGEH4X...

TAPI BERSYUKUR DIKURNIAKAN DIRI SEBEGINI WALAUPUN XSECANTIK ORG LAIN..


NGEH5X..

* MissYaniAbdullah * said...

@ku izzati

YEKE..MESTI DIA CANTIK KAN..COOL

* MissYaniAbdullah * said...

@aZIEra itu aKu....

TULA GERAM..SGT COMEL..

HAIHH.XDER KER TREATMENT YG BOLEH BUAT LESUNG PIPIT

* MissYaniAbdullah * said...

@Black_roses92

TAU XPER..WALAUUPUN CACAT TAPI CACAT YANG YG SNGT MENCANTIKKAN DAN MEMPESONAKAN SI PEMILIK LESUNG PIPIT..

MARKET TINGGI NOH

* MissYaniAbdullah * said...

@APi

TUDIA CAIR TENGOK YER..

CEPAT CARI AWEK YANG ADA LESUNG PIPIT

* MissYaniAbdullah * said...

@azzey

BETUL2 MMG CANTIK PUN..KIKIKIKI..MCM AWK JUGAK..AWK CANTIK...

* MissYaniAbdullah * said...

@Riha NCL

OH YEKE..SERIUS XTAU..HEHE

TP CANTIK DIA LA

* MissYaniAbdullah * said...

@afzan

CANTIK JUGAK LA...SEMUA ORANG CANTIK TAPI KELEBIHAN DEKAT ORANG YANG BERLESUNG PIPIT NI LEBIH SIKIT.

HEHE..MANUSIA ADALAH MAHKLUK CIPTAANNYA YANG PALING INDAH

* MissYaniAbdullah * said...

@...fazilahpajil...


HA LA..CEK MEK MOLEK..

KEKEKE

Piasara said...

Alhamdulillah..kiut sgt saper2 yg ada lesung pipit kan,akak takde pun tp tetap bersyukur..

nadzirah aqilah said...

err.. tiba2 rasa nak amek lesung tumbuk kat pipi bagi lekuk ckit.. hahahaha...

kalau tak rapat tulang pipi memang selamat...~~

Sricahaya said...

mmg lawa org yg ada lesung pipit ni..

* MissYaniAbdullah * said...

@Piasara

HEHE..ALHAMDULILLAH KAK..ADA K X DER SAMA JE YG PENTING HATI MAU BAEK..

BERSYUKUR ATAS SETIAP INCI YANG ALLAH SWT BERIKAN INI

* MissYaniAbdullah * said...

@nadzirah aqilah

ARGH JANGAN3X NANTI PECAH MUKA BERDARAH...

HAHAHAHA...

* MissYaniAbdullah * said...

@Sricahaya

PEACE!! BONUS DAN KELEBIHAN UNTUK DORANG...

Scha Naz said...

sy pn da gak lesung pipit.