Saturday, January 29, 2011

301 : AKU SUKA K-POP LA...ADUHAIII

yeyeyeye.............sabtu datang agi...jeng jeng jeng..



seronok oh dapat rehat² hujung minggu kan.hehe.inilah nikmat seorang yang bekerja.org yang xbekerja jangan jeles okeh walaupun aku tahu korang mmg menikmatinya setiap hariiiiiii...................yeyeyeyeyee...[ dalam hati dok dengki padahal ] heheheehe

oke, aktiviti wajib after bangun tido...................!!! DENGAR K-POP !!! uh aku skrg obses hau dengar lagu² K-POP ni..dulu layan jugak tapi layan Wonder Girls jela..hahaha.hampeh 1 tue jer aku dengar, yang lain haram jadah aku nak dengar.XSUKA & XFAHAM & XMINAT.

semuanya bermula apabila incik sugardaddy yang kenalkan aku pada K-POP..tiap kali naik kete , ada je lagu K-POP ni dekat radio mesti kuatkan volume dia..urmm dalam hati dok kutuk² incik sugardaddy...ada ker patut dok dengar K-POP , nampak brutal tapi dengar lagu gegurl..wahahaha..tapi bila lama² dengar, telinga pun dah sebati , kira masyuk jugaklah..oh tidak muzik reggea tetap sebati dalam hidup aiii tau..hehee.tiba²...dalam diam² kaki boleh gedik² plak bila dengar...haha..APAKAH....???

hehee, tapi jangan gelakkan aku sebb aku hanya mendengar beberapa group jer.yang lain kalau ampa tau ampa lehla suggestkan dekat aku...nak aku donlod secara haram..hahahaha..Tapi apa yang aku tahu dorang sangat hensem dan stylo milo kopi o..terbaekk..


SUPER JUNIOR


hehehe.uh maaf jangan tanya aku secara terperinci siapa nama bebudak yang hot² nie sebab aku xkenal.Yang aku tahu nama group dorang jer.yang lain mmg aku xnak ambik tahu .ahhh sungguh biadap kan aku..hanya dongar lagu jer tapi penyanyi nama apa pun xtau.ngeh²..malas nak ambik tahu sebb ramai sangat..muka lebih kurang sama jer..xder kerja aku nak menghafal nama dorang sekoq² sorang²..cukupla aku hanya meminati lagunya sahaja..hahaha...

Antara lagu yang aku suka ialah [ oik² padia ni ayat skema ] :


2PM


uh aku suka tengok dorang menari oo..best siot..hensem pun leh tahan jugak mamat² ni semua.muka comel² jer..patutnya anak² dara dok gila kat korang sebb korang mmg comel hensem.hehehe..cool kan.

WONDER GIRLS


Yang ni mmg xpayah dibagitahu la sebb semua org dah tahu.dari makcik²,pakcik², budak² kecik malah remaja kertu macam aku ni dok minat sama.adohaii..gila femes dorang ni..hehehe..satu jela aku layan lagu ni.lagu Nobody..
  • Nobody Slow [ link youtube ] - best dengar slow weh..rasa sedih giler.eh incik sugardaddy..lau kita gaduh 2 kan, aii dok dengar lagu ni la.. :(

Baeklah baeklah, dah xder ni..hari² aku dok ulang lagu ni..bangun tido, tgh tgk tv, tgh on9 dan sebelum mata lena harus aku dengar sampai bettery bb aku dah naik kong kong dah.aduhai..si MP4 aku rosak ohh..menyampah..xsuka xsuka xsuka...!!


NotaKaki : eh korang sumer, ada agi x lagu² K-POP yang len yang best korang dengar..mai la habak dengan aku..sharing is caring beb...baru canggihh beb...

[sekian terima kasih..bai bai bai..] 

12 comments:

Unknown said...

waaahhh.. suke K-POP!!
lagu from GIRLS GENERATION pon best jugak.. hehehe..

Mama Zharfan said...

me kenal wonder grils ajer kot heheh

jom join Heartbeat!

Anonymous said...

ouh k pop.. suka jugak !!
hehe
tapi tak suke wonder girls. ehe

hazari. said...

oh k-pop. layan j-pop tak ? hehee.

Ariffin Janal said...

k-pop? apakah?? @_@"

suffer8zine said...

wahhhh kalau dapat sorg best ni

Terkini : Trend Gigi Bercahaya di Jepun

Cik Kuku Besi Penumbuk said...

@LiL HuBBy

OH YEKE...INCIK SUGARDADDY ADA BGTAU TAPI XSEMPAT.HEHHEE..

TQ BEB

Cik Kuku Besi Penumbuk said...

@Mama Zharfan

ALAHAI MAMA NIE..BOLEH SETART DENGAR LA NI

Cik Kuku Besi Penumbuk said...

@nulhazwany abdul malik


AIK KENAPA XSUKA WONDER GIRLS..PELIK..

HEHEHEE

Cik Kuku Besi Penumbuk said...

@Hazari.

J POP TU NATANG APOW..XTAU R

Cik Kuku Besi Penumbuk said...

@Ariffin Janal

ADEHHH SEJENIS KUIH KOT..HEHEHE

Cik Kuku Besi Penumbuk said...

@suffer8zine

TUDIA KO NI...HAHAHHAHAAA