Wednesday, February 9, 2011

309 : CANDLE LITE DINNER YG ROMANTIK PERNAH AKU ALAMI...SUPRISE!!




[ assalamualaikum ]


kehadapan ampa semua [ chewaah aku rasa bagai nak mengarang surat dekat sang kekasih sahaja, sungguh skema kan ]...hahaha..korang ada baek...huhu! sungguh xsyok noh p tengok bola kat kedai..cam hampages kot...hahaa..tp xper janji dapat makan burger..haha..buleh aku beli buger yg jual tepi² jalan then bawak masok mekdonal..haha.ada aku kesah..!! ngeh²...kawan aku balun 2 biji burger kot..kebulur betul ko abil..hahha..so better than aku update belog kan..


cerita yang aku nak kongsi dengan ampa semua ni mengenai kehepian aku dengan sangkurakura pergi berdating bershopping bagai...ngeh²...harus shopping bila sangkurakura balik okeh..Kami ker KBMALL..sebb sangkurakura nak beli perfume.pilih punya pilih, cium punya cium tapi xterbekenan.Aku cadangkan sangkurakura ambik perfume Jennifer Lopez tapi dia xsuka.lembut sangat kot tapi bagi aku cool..i loike..murah je pun RM285 sahaja...


bila 2 sahabat keluar shopping² harus bergambar.lau dengan siti aku ala² malu sikit tp lau dengan sangkurakura xder dah perasaan malu...haha..ngeh²..sampaikan lau kami berdua boleh jadi sangat peramah dengan sesiapa sahaja even dia tu penjaga kiosk..kami redah jer..hahaa.

she always like dis...weird face..hahhaa..

and i always muncung my mouth..wakakkakaka..do i care..?


i guess i sesuai dengan dis inner..macam mana nak cari inner ni lagi ek..oh my blackberry chasing : sangkurakura yg pilihkan..so purple..sebb kami berdua antu purple..hahaa

and after lepaking and kasi penat kaki..kami decide nak pergi makan roti canai..we all sangat lapar sebb kuar kol 8 malam agi..dalam kol 11 malam kami mencari kedai roti canai dekat area Kubang Kerian berhadapan dengan HUSM..pergh kedai tutup..macam fish jer..then dah kebetulan kami berada di area Kubang Kerian then kami terus ke kedai berhampiran iaitu SUP UTARA KAK ANI...lau bercakap pasal SUKA ni, banyak kenangan der..dating dengan incik sugardaddy disinilah tapi cawangan lain la...ngeh²...o dah xmbok ingat dah sal sugardaddy..


malam tu perot meragam..hadoi..buat malu sajo.pakai cantik² tapi hampeh kuaq masuk toilet..hahha..masuk² SUKA semua pakat dok menengok kami berdua.sebb kami jer pelanggan yg masuk dalam kedai ni, yang lain adalah 3,4 orang lelaki minum² lepaking kat bahgian luar..haha..buget hot la kami berdua masok² kedai org menengok padahal nengok sebb kami je pelanggan yg duduk area dalam..hahaha


aku xnak makan tapi dipaksa oleh sangkurakura untuk makan.so walaupun dah pukol 11mlm tapi masih mampo untuk makan nasi goreng Paprik..haha.korang ada.nan hadow perot macam aku kan..ngeh²...alangkaj gumbira bukan main lagi makanan yang diorder sampai..nyumy²..xsempat nak ambik gambaq sebb porot sudah lapor..ngeh²..so makan la kami dengan dimulakan dengan bismillah...

tiba tiba...

jeng

jeng

jeng

jeng



ARGHH BLACKOUT DER...!!

hadoi macam hampeh terok kot tengah syok makan blackout..ingatkan budak² kerja kat citu plan apa² untuk besday sapa² yg kerja situ kah, besday tauke kah..tp rupanya mmg blackout teruih..hadoi hadoi..terok weih..nasib tak lekat aku makan..hahaa..kami gelak sakan weih..ada budak pelayan datang bawa lilin.bgtau mmg TNB dah bagi notis akan berlaku blackout kat area situ sebb tengah baiki benda entah...haha..lawak pun ada..

tapi sungguh romantik..i wish encik sugardaddy yang ada tepi i tapi sangkurakura² pun boleh la..haha...candle lite dinner yang sangat awesome der..xcaya..? tengok ni..


hahahha..rasa macam nak menangis pun ada sebb terlalu lawak..hahhaa




so sambil xder elektrik makanan tetap masuk ke mulut.sembang² dengan tauke kedai.baik dan ramah.aku bersembang pasal DSLR aku aka Cik Lu'Lu..erm..dah dapat projek dah.Thanks incik tauke SUKA cawangan Kubang Kerian.hehe..hope my dream come true ..insyaAllah..


NotaKaki : ahahha.korang penah mengalami situasi macam ni x..harus kelakar lau mengalaminya sendiri kan.haha..sangat romantik, itulah yang paling penting....mai la kongsi dengan aku...mau koyak bibir gelak ni..haha..

1 comment:

Anonymous said...

hihii..kelakarla..nak tergelak saya..