Wednesday, April 27, 2011

Kelantan 1 - 0 Selangor..Stim paras maksima..




Assalamualaikum sbgai pembukaan bicara dr gua...hahaha...mesti ramai yg terkejut npe la pglan meks bertukar kepada gua...hahahaha....ni adalah lain org....gua sengaja nk panas line dlm blog je...hahaha...k..yg penting korg lyn je la hasil bicara gua yg rendahnya iq nie...


Semalam berlangsung satu game el classico antara Kelantan vs Selangor...game berkesudahan Kelantan mng 1-0 ngan hasil jaringan Mat Yo..."AKU CINTA KELATE SAMPAI MATI"...Dlm pada itu...gua bangga sbb pendirian gua dh teralih pada ultras...gua bangga jadi ultras...bnyk sbb npe gua bangga jd ultras..gua leh jd pembela...gua dpt tanam semangat gua yg cintakan negara gua...pd negeri gua...Ultras gak mengajar erti persaudaraan n persahabatan...sbgai contoh...seramai 29 org ultrasel 9selangor) telah membuat rekod sbgai fan luar yg pertama duduk di kwsn terbuka di SSMiv..malah diorg bukan duduk je...malah...chanting skali...hati diorg mmg kering...gua salute saudaraku...tahniah...

Ni ada pix...n pix ni wat gua lebih bangga jadi ultras.........

- semangat kami...semangat yg membara...ia ada di hati kami...luah melalui kata2 semangat... -


ULTRAS SELANGOR. - bersaudara selamanya -


- manggis yg sentiasa menjadi chant semangat...lahir dr hati yg hakiki -

- gabungan yg memberi semangat luar biasa..AKU CINTA MALAYSIA SAMPAI MATI -

- Flare yg memberi tanda kewujudan kami -


we are brotherhood



what the awesome komrad





- Gua bangga jadi ULTRAS...ultras dh wat gua cintakan liga tempatan...semangat kami xkan penah padam walaupun ramai yg menjadi halangan...bg kami..halangan2 itu hnyalah duri yg cuba menyekat perjalanan kami...tp sedarkah..duri juga mampu patah jika ia sudah menjadi longlai..semakin ia cuba menghalang..selagi itu kami akan menjadi lebih bersemangat...sekian...


- Po Ok -



Nota Kaki : Jom join kami

SILA KLIK OLDER POST

3 comments:

Mr.41 said...

ultras sejati xkn buat kacau...:)

Mr.41 said...

n.n.n...ni rase2 first time pnyokong selngor mai stadium buruk kito ni...ade luka2 x?ade yg mati x?hehe

unfair media is not allowed here..

MOFASAD said...

hehehehe

http://mofasad.blogspot.com/2011/04/gua-di-kota-bharu.html