Monday, May 17, 2010

Ada brann ka nak naek...!!! UlaQ belinkaq ataq pagaq~!

huhuhuh..
korang ni bus apa ek..
rapid ka..ada mesia ek~!
lau ada seram dowh nak naik~
agak2 lau budak2 konfem menangis kuar hingus..hahaha~!!!

tp ni strategi pemasaran yg sgt pelik aku tgk...
tp cool..!!

mmg real kan ulaq tu~!
ni la org kedah habak ulaq belingkaq ataq pagaq~!
tp ni ulaq belingkaq atas bus!!
mmg best drawing kan~!
lau aku terjumpa bus ni konfem aku suh dreber tu benti & aku posing ala3 mariah carey u alls...!!


pat2 sikut lipat sudah lipat sila komen!!

thanks to missnuinmichi sebb bg aku pix!!

15 comments:

Nurul Syahida Syamira said...

Wow gempak gila bus dia ;o

fatin hanani said...

btoi ka 2..???

* MissYaniAbdullah * said...

fatin hanani~


just drawing atas bus..
gila gempak kan..
lau la kat mesia ada lagi gempak..

* MissYaniAbdullah * said...

nurul syahida :

tu la..syok je naik...
lau jumpa bus ni kat tepi jalan..
komfen sy bergambar xhenti

Shila Adnan said...

3D , biasa laa tuu ;D

cik nUnU said...

wahh..ada bran nih,,T__T

jijie said...

real tol gambar tu..ilusi ke real? huhu~

* MissYaniAbdullah * said...

shila adnan :
aa 3d..drawing dorang mmg power..
i yg belajaq 3d xleh buat secntik ini,.mmg gempak habess..

* MissYaniAbdullah * said...

shila adnan :
aa 3d..drawing dorang mmg power..
i yg belajaq 3d xleh buat secntik ini,.mmg gempak habess..

* MissYaniAbdullah * said...

cik nunu..

mmg brann..
jgn dalam ada ulaq sudah

* MissYaniAbdullah * said...

jijie.

real kot..xdapar dipastikan...

mish.qist™ said...

eiyarkkk...

geligeli!!
urgh!!

takleh aa tgk ulaq berlinkaq tu..yark!

* MissYaniAbdullah * said...

mish.qist

ulaq plastik gali gak ker.kikikik

gades ain said...

gilak best kalo ade kat sini. hahahaha

* MissYaniAbdullah * said...

gadis ain:

mmg syok kannn