Monday, May 17, 2010

ada apa dalam otak lelaki & perempuan!

manusia merupakan ciptaan Allah swt yg paling sempurna~!
betapa bangganya aku menjadi salah seorang anak Nabi Adam a.s~!
setiap manusia sama ada lelaki @ perempuan mempunyai perbezaan yg amat ketara~!
sifat lelaki lebih kepada melindungi, tegas dll.. dan sifat utama perempuan adalah kelembutan..

dalam agama sendiri ada menyebut lelaki mempunyai 9 akal & 1 nafsu manakala perempuan mempunyai 9 nafsu & 1 akal...
betoi kan..

tengok betapa cergasnya otak perempuan sedang berfikir...
*
*
*
*
*
*
*
V
otak manusia bergelar perempuan..

*
*
*
*

tp melihatkan daripada pix ini kita mmg tahu lelaki hanya
*
*
*
*
*
*
*
*
V



alamak terlebih sudah..wakaka..sabau jela..

betoi ka semua lelaki cm ni...sila komen wahai lelaki sejati


14 comments:

Arisa Mihashi said...

memang pon.setuju 10000000%.otak lelaki mana pikir lain da.

Bert said...

NO DOUBT..haha

nurthurayya said...

hahaha..
geli d0e..kikikiki~~

* MissYaniAbdullah * said...

arisa :

betoi2..tu kan aser laki..wakkaka...

* MissYaniAbdullah * said...

bert :

hahahhahahahahhaaa..sengal

* MissYaniAbdullah * said...

ayya : mmg geli tp itulah kenyataannya

Nuraisyyah said...

errkk..ye ke?? hmmmm..husyoo..agak kotor* pemikiran lelaki ek..hahahah;p

* MissYaniAbdullah * said...

nuraisyyah:

tu la kan..
xdak benda len dah nak fikir..
fikirla nak bg beg guess ke kat bini, apa ka..
baru betoi

kitatauke said...

hahha...penah tgk ni....tapi...btol ke semua lelaki macam tu???

* MissYaniAbdullah * said...

kitatauke..:

mmg sumer laki mcm tue...

little cart00n said...

hhahaha...geli2!!!hahhaa

* MissYaniAbdullah * said...

little carton :

otak laki mmg jahat...

koru said...

hampeh XD

* MissYaniAbdullah * said...

koru : awat ko hampeh