Wednesday, May 19, 2010

aku dinodai..

dah beberapa hari xupdate belog...M.A.L.A.S!!!!
hehe..skung aku dah bersemangat dah..lately ni sgt bz ngan kerja2 pejabat & kerja as a bibik..
wah penat sgt jaga budak..pagi anta skool ptg kol 5 ambik skung..tu baru si adik, yg si abg + yg sulung xkira lagi...arghhh tensiii betoi..

kawan2 aku ckp persedian untuk bergelar mummy...wah xder maknnya...
bila dah kawen automatiknya sifat kemummyian tu akan ada..
kikiki..gedik2..

malas dah haih aku nak membebel..
korang layan pix ini oke..

------------------------------------

oke..aku xtahu kat mana xcdent ni berlaku , bila n penumpang kereta ni mcm ner..
aku dapat gambar ni dalam group mcm2ada!
tp siyes kan..
sgt pelik bila lihat Viva ini di rodok + * dinodai * sebegitu rupanya..!
mcm mana ek bole berlaku!
heran bin ajaib betul aku!
sampai xlarat dah aku nak pikiaq!!

lau tengokkn cr xcdent tu, penumpang yg kan depan tu ada harapan nk dinodai sama!
tp kita xtahu kan..ajal maut ditangan Tuhan.dan aku berdoa tidak akan berlaku sebarang kematian la walaupun xcdent ini sgt teruk!

cermin kete belakang elok jer mayb kena rodok melalui bahagian depan kan..
malasla aku nak komen lebih2..koman tgk la sendiri oke..
peace!@!!




[ pat- pat siku lipat sudah lipat harap komen ]

10 comments:

adrinaqamarina said...

teruknye,,,
kat mne ne sis???
huhu

ema.razali said...

dah kahwin ye ? ;)

* MissYaniAbdullah * said...

adrinqamarina :

xtau la u..sebb dalam group tu pun xdinyatakan tempat..
tp seyes teruk...

Muhammad Safie said...

peh gnaz pic..

* MissYaniAbdullah * said...

ema :

choiii belum kawen ma...

Chaoi said...

habis tu org dalam tu ok ke tak??

* MissYaniAbdullah * said...

muhammad safie :

ganas ka...
walewaii sakit dowh lau terlibat dalam exdent ni

* MissYaniAbdullah * said...

choai :

wallahhualam..saya xdapat nak pastikan..
mintak selamat2..tp berdasarkan kemalangan itu sgt teruk dan boleh berkemungkinan meninggal kan..
tp semua ni kerja ALLAH swt..kita sama berdoa oke

Nur -al- Ain said...

takut nye.. mintak dijauhkan la

ema angeloo said...

ini mungkin dia bawak laju sangat sampai boleh tersodok macamtu..ee takutnye !!!!