Sunday, May 16, 2010

baiknya parking...amacam..anda ada brann ka..?

hohoho...cam ngeri jep kan...bole plak parking kat mana...adeh korang layan jer pix ni...
mmg seronok kan...
tapi dimanakah lokasi ini..terasa ingin memaking di sana jugak..?

* memang sempoi dis aunty * parking je di merata2*

* korang brannn ka..**

* lau ngap budak tu xcukup lau ngap yg sedikit vateran itu kenyang 1/2 hari sahaja *

* boleh la tido empuk cam tilam VONNO *

ular apadiah ni..anaconda ka..tp pix ni cm kat Malaysia je..ada ka cik puan ana ni kat mesia

ular lidi + ular daun pun aku gelabah ni kan plak ulaq ala2 cik puan ana nii..

pat-pat siku lipat sudah lipat harap komen!!

20 comments:

rutikeben said...

wuhuuuuu

selambe je dak tuh baring situh..hehehhe

* MissYaniAbdullah * said...

ruti :

tu la pasal..
pakai sarung lagi..
skali ular ngap sarung entah kemana..
hahaa

fatin hanani said...

serius geli hehe
fatin geli ular
ritu penh ja nak ambik gmbq ngan ular tp x pegg pn hehe
geli gila sisik dy 2
tp depa seng ja pegg & lending ats ular 2..
dah la besar

maCy said...

bestnyeee..huhu

* MissYaniAbdullah * said...

aa ular mengeluarkan lendir..
lendir tu la yg mengeluarkan bau busuk..

eeee yani pun geli geleman r

* MissYaniAbdullah * said...

macyyy :

best sgt sebbb empuk dan besauuu

Nur Hidayah Yahya said...

hahahaha..selamba nya parking..takut gle tgk ular tu besar gile..skali ngap mati sudah...

fedorianz said...

aww !! sgt menrik :D
but but but , geli sgt2 la . euww !!

abc+milo said...

best giler tempat parking tuu...rasa nak tdo terus pelok2 ;)

* MissYaniAbdullah * said...

nor hidayah :

satu je ular ngap xmati...

ular plastik...hahahha
jom pakat beli ulaq plastik

* MissYaniAbdullah * said...

fedorianz

mcm ne la ulaq ni boleh besaq cm ni..
tuan dia bg makan apa daaa

* MissYaniAbdullah * said...

abc+milo

wahaha..
busyukkk la wei..
peluk tp kenyal..
xrasa lembuty pun

nurthurayya said...

pegang ular mmg besh!!!

* MissYaniAbdullah * said...

nur :

ala best ka...adoii..lau getew jom sama2 pegang rimau nak..keiekieki

Nur Hawa Mohd Zin said...

mak aii....tp ular tu cam dah kenyag jerk..huhu

* MissYaniAbdullah * said...

hawa :

ni la org panggil ulaq malas..
bila kenyang terbungkan jer...
hahaa

kumbang hitam said...

muke cam org iban kt swk jek...
kalo kt swk memang ade ular sebesar tu...tapi aku x pnh tgk live lah...berdasarkan grandparents..

* MissYaniAbdullah * said...

kumbang hitam :

tu r tgk mcam muka stok sebelah sabah serawak..
aku pun xpenah tgk ulaq sebesaq ni..
xkan cik puan ana kot..
kat mesia xdak dengaq lagi ulaq cik puan ana ni..

cikCEPET said...

eeee.. yerxx..yerxx geli..!!

* MissYaniAbdullah * said...

cik cepet :

bwekkk22