Sunday, May 30, 2010

♥ nasi goreng giler ♥

kak nasi goreng giler 1, bungkus oke..

-
-
-
-
-
V

siap!!
euwww...ada ka nasi goreng gila kat mesia ni yer kawan2...adehh pening bila fikirkan..ala takutla nak makan...no no no...nanti jadi giler...sapa yg parah..saya jugak!!
agaknya sapa yg makan akan jadi giler kot...tp kat negeri mana la ada jual nasi goreng gila ni..gila ka apa org ni buh nama nasi goreng gila..adeehh wase giler dah ni dok pikir...hahah..

so korang sila menjamu nasi goreng gila okeh!!

14 comments:

Mrs Infinity said...

oops..sambal gila2 penah la dgr..first time dgr nasi goreng gila...

jijie said...

ape yg gilenya di dalam nasi goreng tersebut agaknya...huhu

* MissYaniAbdullah * said...

mrs infinity :

heheh..tu la yani pun baru dengar..macam2 kan..macam penuh kedai ni..laku kot..
sedap hingga mencilat jari ..kikiki

* MissYaniAbdullah * said...

jijie :

meme kot2 org yg buat nasi gila ni penah keje kat hospital giler kot..keikkikiik

zulkbo said...

salam..saya berziarah di sini
harapan anda selalu sihat..
alamakk..sapa makan jadi gila
gamaknya..atau tokeh kedai tu
gila..he hee

ciEk NiENa said...

haha.. macam3 la skung ni.. nasi goreng giler tue.. huhu..

cik paro said...

boleh gila mkn ns greng gile...
hehehe

Bert said...

bole jd gila x kalo makan nassi ni??

eik`S noName said...

pergh!!! sedap tue...campur dgn telur mata kerbau satu...JELIRO kate org klantan...ghahahah
blanje esyad laa...hehe

* MissYaniAbdullah * said...

zulkbo :

hahha...taukeh tu penah jadi cheff untuk org2 gila kot!!

* MissYaniAbdullah * said...

ciEk NiENa

naseb xdak NASI GORENG BODOH

* MissYaniAbdullah * said...

cik paro

BOLE2...SO JGN MAKAN,...

* MissYaniAbdullah * said...

BERT :

kemungkinan penyakit akan terjadi dan akan banyak lagi hospital2 giler akan ditbuhkan

* MissYaniAbdullah * said...

eiks :

meme nyakut la weii boleh telur sutir..wakkaka