Tuesday, June 29, 2010

oo mak engko meletup...

anda melatah x..ye sy akui sy melatah tp xteruk sgt...kdg-kdg2 je bila disergah secara mengejut..mulalah keluar perkataa "mak ko meleteup ".. ayat ni selalu sy sebut..haha..ingat masa dalam kelas design ngan Dr Azizi dulu , sy terkejut sebb ada bunyi gerakan kerusi lalu terus melatah..bayangkan keadaan yg sunyi , tiba-tiba sy bersuara dgn berkata " mak ko meletup " then boleh plak lec sy bgtau " mana mak ko meletup " ..adehhh semua org gelakkan sy..sungguh kejam dorang!!! ha ha ha..

tp sebenarnya penyakit melatah ni adalah sgt merbahaya lau tahap melatah berada pada tahap yg xtrem ..wah ayat hebat..kelasssssss....!! hehe...okeh3..bayangkan lau si pelatah ni mempunyai pisau di tangan dan di cucuk pulak oleh org len..bukankah haru lau tertusuk si pencucuk tue..so nak salahkan sapa..sebbnya bila seseorang dalam keadaan melatah ..mereka berada di dunia mereka sendiri atau ayat yg lebih tepat mereka ini hampir tidak sedar diri.Menurut Pakar Psikologi, Dr William S Buroughs, menjelaskan latah adalah situasi terkejut melampau (hyperstartling) yang ditemui di Asia Tenggara pada sesetengah bangsa saja dan amnya pada wanita.

tetapi latah tidak terjadi pada perempuan saja tetapi pada lelaki juga..lelaki jgn nak tunjuk eksen lebey plak sebb and pun sama da...so janganlah kita cuba ' mencucuk ' org yg berpenyakit melatah ini,,bahaya..kesian sebenarnya kat diaorg ni..penat tau..!! tp best jugak lau ada dorang ni..meriahhhh jadinya..!!

renungan : kenapa bila org lelaki yg melatah dorang akan menyebut perkataan yg lucah..?kenapa...persoalan..????

layan video ini...

4 comments:

NARDtheNERD said...

kekadang ada yang macam sengaja melatah.
meluat pulak.
hehe~

Zack Zaifull said...

latah ekkkkkkkkk
hehehehe

Cik Kuku Besi Penumbuk said...

nard :

yg buat2 melatah tu gedizzz je lebey...

Cik Kuku Besi Penumbuk said...

zack :

ya kekadang jerr