Saturday, July 3, 2010

Bukit Mampu tersenyum kah...wah wah wah

haa penat beb shopping raya..
adeh...
awal kan sy shopping..hehee..
malas nak berebut2 ngan org ni..rimas...
tp sempat gak cilok kain sepasang..warna hitam..
adehh..lebih kurang warna langsir jer...haha..teruk3...!! 
pukol 11 pg kuar then kol 10 mlm sampai rumah..
mak aiiiiiii lama giler...
sakit kakikukikikukukakkokoko...

oke ekceli nak tunjuk dis pix...got from my fren..~!!

Photobucket

ini bukit...cntik kan bukit ni...apa yg anda perhatikan..sama je cm bukit gondol
belakang rumah sy..mayb belakang rumah anda..
tapi sebenarnya lau kitaperhatikan betul3..
inilah sebenarnya ...:::::

Photobucket

lau kita tgkkan pic ini akan nampak seolah3 bukit ini menyerupai manusia..
inilah kekuasaan Allah SWT..
hanya DIA saja yg tahu segalanya...

apa kata anda...???

8 comments:

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

kat mana bukit neyh eh?>>hehe...unik..

hani said...

yer la...

♥xaturen♥ said...

orang. dulu-dulu kat situ agak nya perasan tak bentuk macam tu? tak salah itu tmpat sejarah dunia tu..

* MissYaniAbdullah * said...

princess kelly

hahaa..sy plak xtau...
wakaka..

* MissYaniAbdullah * said...

hani :

samakan

* MissYaniAbdullah * said...

xaturen :

yeke..lau jadi tempat sejarah dunia xperla..
xla nanti hapus macam tu ja

-fickryhisham- said...

Actually...

Gambar dalam pic nie sebenarnya diedit oleh orang yang tak bertanggungjawab..

..Dan dieksploitasikan sebagai ciptaan Allah..

Kalo tak percaya, pi carik kat Youtube..

Ader satu video yang menyelongkarkan pembohongan terhadap gambar nie bagi menipu umat Islam !

* MissYaniAbdullah * said...

hisham :

yeke..
jahatnya manusia bila pandai edit..
sungguh xbaek..