Saturday, July 3, 2010

raya raya -nak g shopping raya sat lagii

hujan semalam membuatkan sy begitu teransang 
nak tido dgn lebih lama..
wah seronok haih tido lau hujan-hujan ni...
hahaha..tp xbole sebb pagi ni a lot of work need to do..

nak g shopping weii sat lagi...
nak p beli kain langsir buat raya...haha..
sebenarnya tahun ni sy menghadiahkan  kelengkapan rumah untuk umi sy...
awal bulan 3 ari tu sy dah beli 1 set sofa untuk umi...

hari ni ingat nak beli langsir untuk 20 meter 
dan cat rumah warna putih n kuning cair..he he he..
then insyaallah...bulan depan sy nak beli almari plak...
semua interior sy yg buat sebb sy mempunyai ijazah dalam bidang decorate rumah..
so not big deal..sumer dah dalam kepala sy...

hbs duit beribu sebulan pun xper demi umi tersayang~!!
lau nak di bandingkan dengan pengorbanan
dan jasa umi sy mmg sy xmampu membalasnya..

syg umi!!!

6 comments:

tembume said...

waaa~
beshnye jadi cam u sis!
i heart u~
teheee~
:)

senandung semalam said...

best nye...
da boleyh support family...
aku bkaja lg...
ehheee

* MissYaniAbdullah * said...

tembume :

duit boleh cr tp senyuman ibu untuk kita payah nak cr..
alhamdulillah..ada rezeki sikit

* MissYaniAbdullah * said...

senandung semalam :

hehe...
xper..t sampai turn awk..
so skung belajar rajin2...
aku pun baru jer kije xsampai setahun..tp alhamdulillah tuhan bg rezeki lebehhh

Pinky Pixie said...

ouh, so sweet.. untung umi dy dapat anak mcm ni.. =)

* MissYaniAbdullah * said...

pinky :

tenkiu so much