Friday, July 2, 2010

Dia yg teristimewa...Fasha Sandha + Jejai

erm..pagi2 buka paper Berita Harian..menyampah betul baca tentang si Fasha Sadha..alahai dia ni sorang kan xhabes2 dengan publisiti murahan..lau dia bercinta dengan si Jejai tu ade peminat dia kesahkan..saya rasa x kot sebb peminat dah jelek dan mual dgn publisiti murahan dia tue...kesian minah ni..sungguh sadissss ko ni nyahhh...

satu lagi yg sy nak muntah bila dia kata jejai is cinta kedua..ayooo amma appa..dulu masa dengan Qhabil Ambak siap dok heboh nak kawen tu bukan cinta ker...ker kawen paksa..Siot betul la..mcm2 hal...bercakap xpakai otak...

bukan tu jer..dengan angkuh dan sombong dia bgtahu sebelum ni dia xpeduli pun penerimaan keluarga sebelah jejai samaada utk terima dia ke x...mak aiii lau mak sy mmg nak kena lensingg daa...mau berapi kena...belum kawen lagi dah sombong..cuba la ckp elok3...jgn nak nak tunjuk diri tu besar...

sy bercakap bukan maksud diri sy sempurna..sy suka lakonan dia tp attitude dia mmg out la..xfhm betul dengan dunia artis..ingatkan leh buat role model tp bole buat kek role jer la...

4 comments:

ai na said...

betul. lakonan die mmg mantap tapi perangai die teruk. adoi.
kite ikut ape yg baik je la pade die.

p/s : to fasha, tak payah la nak heboh2..nanti hubungan tah kemana, ko yg malu.. =P

* MissYaniAbdullah * said...

aina :

hehe..lakonan dia mmg best...
tp sy rasa xder yg baik dia ni..
selalu bikin kontroversi..

betul..xyah dok heboh 1 dunia..last skali diri sendiri yg maluuuuu

syaril said...

saya tak suka fasha sandhaa bluekkkk*muntahmuntah

* MissYaniAbdullah * said...

syarilllllll


jom muntahhh sama3..
bweekkkkk