Saturday, July 17, 2010

ikan duyung ni wujud ka...sy da jawapannya...

ari ni dah sabtu..sy xkerja u alls..lau bos suh mai keje pun sy malas p..
haha...boleh k getew!! erm..boleh k xbole k hapa sy peduli!! lalallaa..abaikan sebb sy kerja dgn family~!! haha!!

oke3..korang penah tgk x citer sal duyung yg si fasha sandha berlakon tu~!
erm..sy sempat tgk 1 episod then so boring!! buang masa je~
nak3 si fasha berlakon!! bweeekkk..geli5x...
pastu tgk plak si duyung body tuff3..yg pompuan plak berlipat sana sini ~!
tu bukan duyung tp dugong..haha upsss terlebey sudah..

tp korang rasa duyung ni wujud ka..
sy da jumpa gamba yg menunjukkan spesis jenis duyung ni..
tp xtaula..semua ni kerja ALLAH swt..
nak percaya k x..terpulang janji kita masih berada di jalan yg betul!!

Photobucket

* boleh caya k pix di atas seekor duyung tp sebijik dah kan *

Photobucket

* adoi adakah benar semua ni atau editting saja...**

Photobucket
* xtau nak habak apa *

tp u alls sedar x kita sebenarnya berada di akhir zaman ..dalam Al-quran sendiri dah menyatakan 
dengan jelas bahawa akan timbul pelbagai jenis benda pelik..
ni la salah satunya..tp wallahualam...

 ** apa kata anda semua **

18 comments:

cik paro said...

saya penah jugak jumpe gmabar2 ni..
mungkin ada benarnya..
kite di akhir zaman..

ciknamr said...

susah nak caye ikan duyung neh..
dl penah muzium shah alam wat pameran psl ikan duyung neh.dorg kate cite nye btol.. ntah la duyunh ke dugong.. heheh
ha'ah mmg kita manusia akhir zaman. :))

Gransazer said...

tak tahu nak caye ke tak..sy penah jugak tgk video bkaitan dgn duyung mcm gmbr ni la..
tapi knp setiap kali org jmpe mesti dlm keadaan makhluk yg dikatakn duyung ni dah reput mcm dah lama terbiar ek?mcm tak penah diorang jumpe mayat yg masih fresh..pasan tak?

AiDa AzRyN said...

menakutkan je tengok duyung tu.. huhu~

* MissYaniAbdullah * said...

CIK PARO :

TU LA KAN...
TP SUSAH NAK PERCAYA..
TP KITA DI AKHIR ZAMAN NI MMG BETUL KAN..
ITU KITA KENA PERCAYA

* MissYaniAbdullah * said...

CIKNAMR :
HAHA..LAU DUGONG LAIN SIKIT..
PENDEK DAN GEMUK...HAHAA
SUSAH NAK PERCAYA SEBB XDAK BUKTI KAN

* MissYaniAbdullah * said...

GRANSAZER

HALA...MESTI JUMPA YG DAH MATI
LAU JUMPA YG DAH HIDUP MESTI KENA XPLOITASI DAH..

* MissYaniAbdullah * said...

AIDA :

TU LA REPUT SEMACAM JAH..
NAK KATA MANUSIA MMG DA RUPA TP DA EKOQ PLAK

Peminat Katie Holmes said...

kuasa tuhan. maybe.

penaberkala said...

duyung oh duyung, betul ke tak kita tak tau
tp byk je dlm cite skang
first time tgk pic ni
nice info

kaizen shinobi said...

wahaha

pehal huduh?

bukan mermaid lawo gile2 ke? hehe

sarah shafie said...

btul ke ek??kdg2 diorang reka sndiri..

* MissYaniAbdullah * said...

peminat katie holmess :

yup ni semua kerja Tuhan..
kita hanya mampu mentafsir setiap inci kejadian alam ni

* MissYaniAbdullah * said...

pena berkala :

tula..samaada ianya mitos atau lagenda adalah sukar untuk dittafsir..
kerana sumber2 ni hanya disampaikan melalui mulut ke mulut..
xder di gazetkan oleh mana2 pihak

* MissYaniAbdullah * said...

kaizen

ala bila hidup lawola..
bila mati xdernya cntik2..
sama jugak manusia ni kan..
cuma 1 jer yg pastu manusia yang beriman pasti cntik dikalangan mereka apabila mati kelak..insyaallah

* MissYaniAbdullah * said...

sarah:

ntahla betul k dak..
xdapat nak memberi gambaran yg jelas...

amirah said...

entahla nak percaya duyung ni ssh skit tapi ada yg kata duyung ni wijud cuma xla secantik yg digambarkan

* MissYaniAbdullah * said...

amirah...

tula kan..
lau ada bukti yg betul2 mengesahkan mmg wujud duyung ni mmg hebat..
ianya sekadar mitos so nak percaya xleh 100%