Monday, July 5, 2010

ketip kuku kaki gedabak besauuu!!!

korang penah tgk gajah live x..~!
maksud sy bukan dr zoo..~!
uihh sy penah mengalami..
gajah kuar dr hutan~!
serius betul~! sambil angkat tangan tanda sumpah...

masa tu dekat Grik , Perak nak pergi USM..sem baru ...
balik ngan member ngan keta...
kitaorg bertolak dah lewat..
kol 12mlm..~!


tgh syok layan lagu tiba-tiba jalan jem yg amat..
then jalan sunyi giler..lampu jalan jer nyala..
lampu kete semua padam..

kitaorg dah belakang still xpadam lampu..
sebb xtau apa-apa~! berlagak ganas tyme nih..
sekali bila perhatikan betul-betul rupanya gajah sebesau alam tu tgh kencing tepi  jalan..
mak aii sumpah sgt takut..sekali dia penyek kete kitaorg mmg xmerasa 
duit ptpn yg baru masuk...serius takut dowh..
gajah liar lain sikit peel dr gajah kat zoo..
lebih ganaszzzz..~!! i loikeeee~!!haha

oke2..xmo dok kenang dah..sungguh seram waktu itu.~!
ni nak cite plak mcm ner pihak zoo ketip kuku gajah~!
mak bapak besau tu.~!
haha~!
apa yg penting..kerjasama~!!sila nyanyi ramai²

tgk pix ni mcm ner pekeja zoo kat negara mana ntah tgh bersihkan kuku si gajah besau
gedabak ni..siap pakai mesin..apa kelasss pakai ketip kuku...xlut!!hehe

Photobucket
* tu dia haih tgh gulingkan gajah * lau x skali peyeh je la lau gajah berdiri *

Photobucket
* 1 kaki 3 org beb* 

Photobucket
* pakcik boh la quiteq* baru meletupss getew~!!

haha.siyes 1st tyme tahu gajah pun kena ketip kuku~!
lau x jawabnya missyani is jakun~!!
hahaha

14 comments:

cheqna said...

salam...huhuhu cheqna pun baru tahu ni
thanks =)
dapat gak info baru..

* MissYaniAbdullah * said...

cheqna :

salam dear..
hehe..sama2..
pasni bila org tanya dah boleh jawab kan..
1o marks untuk kita~!!

daisy said...

jenuh nak mengerjakannya

* MissYaniAbdullah * said...

daisy :

haha...peluh ketti tu la..
nanti sama busuk bau cm gajah daaa

FyZa said...

mak aiii..besarnya..haha..1st time gak taw neh..huhu..;)

* MissYaniAbdullah * said...

fyza :

tula besau kan..
adehh...
lau ketip kku biasa sure patah+ tumpul

dak eina (◕‿◕) said...

eina pon xpernah amek taw hal nie~~ bru taw arini~~ huhu

* MissYaniAbdullah * said...

dak ina:

hahaha..kita sama beb..
xtahu pun..
hehee

shaa bonitaa said...

woh..menjage kebersihan..i loike!

* MissYaniAbdullah * said...

shaa :

lau xjaga kebersihan nanti kena plak penyakit kuku dan mulut..
waakkaa..
lagi kes nanya

Mas said...

ahaha...potong kuku pakai menda tuh? what da facebook...

* MissYaniAbdullah * said...

mas :

hahaha...
dah maju dah haih skung!!

Nur Areefah said...

wah agaknya macamana la pengepit kuku binantang2 lain

* MissYaniAbdullah * said...

arefah :

hahha...
had tu kena p zoo negara then kerja sana..
baru leh tahuu