Monday, July 5, 2010

selipar ikan tongkol..percayaaaaa~!!!!!

Photobucket
hohoho~~
sapa mau pakai dey..!! mmg busyuk la kaki korang lau pakai~!
made in mana ni weii..
kepulauan mana plak dtg selipar ni..
semestinya bukan selipar jepun okeh!!
haha~!
gelak besau sy!!!
ikan tongkol ni goreng buat kicap sodap jugak~!!!
glurp~!! lapaqqqq~!!

15 comments:

Pinky Pixie said...

boleh buat men atas ais..haha.. kreatif sungguh.. =)

Amyna said...

hehehe.. buat sambal pun sodapppp!! nyum3x.

ataicha said...

aduyai... lawak nya pic nie

emma said...

atoyaaaa....ade keee??? hahaha...pasni buat selipar ikan jerung plak..ekekeekkekeke~ :P

* MissYaniAbdullah * said...

pinky :

hahah..
jatuh pun xsakit sgt..sebb dah mmmg licin..wahaha..tp hanyir..busuukk

* MissYaniAbdullah * said...

amyna :

hahaha..buat sambal apa..
goreng kijap sodap ni..
hingga menjilat buku lali

* MissYaniAbdullah * said...

ataicha :

sgt kreatif lagi inovatif

* MissYaniAbdullah * said...

emma :

ikan jerung besau sgt..t xder sapa muat..
ikan kecik3 sudah

Cik Bucken said...

aku rase sgt geli nak pakai~ uhuhu

kakpah said...

salam. haha.. beli kat mana ni. boleh bagi kat kucing akak bagi main ...

baby_busyuk said...

hahaha..tak yah lagi pakai flippers...kalo dah masok dalam air tuh leh renang..:P

zaza said...

hehehe...
ni blom smpt jd selipar aku tahu2 jer dh dibaham dek kucing aku daaa...
adoi... hehe

* MissYaniAbdullah * said...

cik buchen :

mmmg pun beb..
gelimat sgt3

* MissYaniAbdullah * said...

kak pah :

wah mahal sungguh kucing kak pah makan ikan tongkol..kelesss getewww..

* MissYaniAbdullah * said...

zaza :

hahaha kucing3 sumer kena lock dalam kandang dulu..wakkaakaka...