Wednesday, July 7, 2010

oh my god ngerinya..tolong tolong sakit la..

awat belog jadi haru biru malam ni..
semua komen² kat belog sy xkuar²..awat ek..!!
tp try tgk kat Help Blogger pun ramai blogger yg merungut..erm..mmg semua kot jadi getew..!!

xper²..biaq depa selesaikan masalah ni~!
kita xsah dok kalut!!
haha- betoi kan..tepuk sepuluh kali..

moh kita layan pix yg sgt mengerikan..
xnak hurai panjang² sebb xreti nak guna ayat apa untuk si lelaki itu
atau ayat lebih sedap..
" org panggil apa untuk org yg kawal seladang itu..?"
Photobucket
tengok dia kena tusuk dengan seladang tu..
habes lidah , mulut , lelangit mulut cedera teruk..
alamak ngeri siot..
bodos gak kadang dorang ni p main² dgn selandang..
sekali hambik ko..nak hiburkan org konon..skali ko yg kena..ngokngekngokngek betul
Photobucket

tengok dia dirodoh..haih malas la nak komen lebih²..

apa kata anda..

14 comments:

nas said...

ya-Allah!!!
sampai terkeluar dari bawah rahang tue!!!
isk3..
saket!!!1

.miss d'ieyna. said...

ya allah.sakitnya.sampai tertusuk!
ngeri ouh!

Izan Ishak said...

menakutkan!!

* MissYaniAbdullah * said...

nas :

tu la pasal..
teruk kan..
mau nye demam ..
ee ngerila..

* MissYaniAbdullah * said...

miss :

xdpt nak gambarkan lau sy yg kena

* MissYaniAbdullah * said...

izan :

kan kan kan..
sgt menakutkan

Pinky Pixie said...

ngeri betul. x lena tidow mlm ni. huuu

* MissYaniAbdullah * said...

pinky :

mak aii ssmpsi xbole tido plak

Amanda Eltiqaz said...

uish..dahsyat tu..mesti sakit yg amat.. =(

* MissYaniAbdullah * said...

amanda :

siyes kan..
xpayah nak buat org gelakkan kita tp kita yg terima padanya

mahira oya said...

haih...seladang tu mmg mengganas...scary kalu dh kene gitu..

kaChaNG_dEwa said...

adoii..geli3

* MissYaniAbdullah * said...

mahira :

so jgn main dgn seladang..
main ngan rimau plak..
kikiki

* MissYaniAbdullah * said...

kachang :

muntah2