Saturday, July 31, 2010

UNTUK 18SX SAHAJA : PESANAN UNTUK LELAKI

oh sgt hot en3 kali ni...korang jgan marah yer...just nak berkongsi ilmu pengetahuan walaupun kali ni ianya sgt lucah..~!! pasni mesti belog aku mengekalkan juara porno seperti entry aku yg lepas kan...BELOG AKU SEBUAH BELOG PORNO aka TELANJANG...hehee

kisah kali ni mengenai ketidakpuasan seseorang yg bergelar manusia..!Allah swt telah menciptakan manusia sesebaik kejadian tp ada  yang masih tidak berpuas hati..tgk ler knp ada jugak manusia yg jahil...sgup mengubah ciptaanNya...astafirullah al aziim...Pada lelaki² diluar sana plz jgnla sesekali mempunyai angan untuk memiliki apa yg ada pada wanita...terima diri seadanya..Sesungguhnya Allah swt telah merencakan yg terbaek untuk anda...

psst : gambaq ni kat obersea~!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

aku berharap pada kaum² adam diluar sana , plz jgan rosakkan diri anda...sakit..merenyam bulu roma aku bila tgk..sungguh ngilu!! tp ingatlah Allah swt tidak akan menerima manusia yg telah mengubah ciptaanNya melainkan untuk tujuan perubatan : seperti muka melecur, kemalangan dsb..

apa kata anda weihhh

69 comments:

AROL DSHW said...

eeuuwww.
kenapalah nak ubah ciptaan Allah?
ish ish. tanda-tanda kiamat semakin hampir.

arol 17, boleh baca entri nie ke? hehe. :D

Nieylicio Kerolicio said...

mmg nak muntah nengoknyer

Azuan said...

apa daa nak jadi...ngeri bebeno aku tengok..

cimut munniey :) said...

euuuuwwww! dah penah tgk dah pix neh dulu! geli ^poyo! atin aku tataw mu ade mane. mane mu skunk? HAHA. kejam & torture diri sendiri >.<

shaa bonitaa said...

astgfrlah, knape mcm ni =(

Siti said...

ouch! terasa kesakitan org yg buat pembedahan ni. em dunia hari ini.

* MissYaniAbdullah * said...

@AROL DSHW

beselah bila manusia sudah lupa dosa dan pahala..
benda yg haram dihalalkan...

* MissYaniAbdullah * said...

@Nieylicio Kerolicio

haha...
sabaq cheq...

* MissYaniAbdullah * said...

@Azuan

dunia semakin kiamat..
berdoalah agar umat kita terutamanya lelaki membuang perasaan untuk menjadi seorang perempuan...

* MissYaniAbdullah * said...

@cimut munniey :)

bagi mereka biar sakit asal cantik

* MissYaniAbdullah * said...

@shaa bonitaa

dunia skung dah maju sampai boleh mengubah ciptaanNya

* MissYaniAbdullah * said...

@Siti

inila dunia manusia yg sangat canggih yg disalah guna

mijie said...

ishk3..knp lah nk ubah ciptaan Allah kan..ciptaanNya dah terbaik kan..

sakit tgk..sggp dia bt cm 2..apa nk jd zaman skrg..lelaki nk jd wanita n wanita nk jd lelaki..kiamat dh makin hampir..

mar said...

errgg,.xpyah la ubah ciptaan allah
dilaknat nie,.

Mr. Shari said...

erkk gelinya tgk.

Khairul Azmi said...

ish....bodoh giler...
xde hakal ke???

Khairul Azmi said...

jom follow sy balik

Zinedine Zaiddin said...

AAAARRRGGGHHH!!

Udah la tgh xpakai baju time ni...terasa kena toreh la plak..

nourul said...

ape nak jadi daa??..
xgeti b'syukur lgsg..
trima jela ape yg ade kt diri msing2..
tu kan lbh bguskn..

* MissYaniAbdullah * said...

@mijie


tulA mijie..
ada lagi manusia yg sgp mengubah ciptaanNya..
mmg sakit tu..naseb bius jer..
lau x mau nyer kuar air mata darh...
kiamat semakin dekat

* MissYaniAbdullah * said...

@mar

sikap manusia mmg xpernah puas dan bersyukur dengan apa yang diberikan..
masyaallah

* MissYaniAbdullah * said...

@Mr. Shari

yakksss..yani tgk pun nak muntahhh

suzie rahman said...

tkt mak!

Linux said...

sungguh geli sekali

* MissYaniAbdullah * said...

@Khairul Azmi

oke i will follow u

* MissYaniAbdullah * said...

@Khairul Azmi

ni pendek akai...
akai letak lutut

* MissYaniAbdullah * said...

@Zinedine Zaiddin

tuler..
ngeri wooo...
eee..xtau nk habak per

* MissYaniAbdullah * said...

@nourul

biasala manusia ni...
xpernah bersyukur..
mengubah ciptaan Allah swt satu hal sehingga badan pun terseksa sama

* MissYaniAbdullah * said...

@suzie rahman

euwwsss..
myahh paling meleptssss nanti dia ni..
kikiki

Yaya said...

huishhh...ngeri lak tgknye...macam2 ragam...manusia tak pernah puas dengan apa yang ada..

PUPUT said...

adeh3...terasa sakit..aduhh...macam2 tul..

uncle said...

perghhh geli uncle tgk..(sambil memegang dada sendiri) huhuu dunia ni nak cari pompuan sejati dah semakin payah hahahha

fiz mr.beloved said...

hoho..melampau..

* MissYaniAbdullah * said...

@Linux

bukan setakat geli tp menyakitkan la..
rasa mcm boleh rasa kesakitan itu

* MissYaniAbdullah * said...

@Yaya

betul tu yaya..
cm ni sikap manusia zaman skung..
sgp menahan sakit untk cntik dan memenuhi kepuasan hati..
padahal bukan untuk tempoh jangka masa panjang pun..

* MissYaniAbdullah * said...

@PUPUT

mcm dapat rasa kan..
eee kena toreh tu..
adeh..
senggal gg dah haih..
hahaaa

* MissYaniAbdullah * said...

@uncle

ishh awat plak payah..
cheq perempuan sejati apa...tetttttt

hahhahha....

* MissYaniAbdullah * said...

@fiz mr.beloved


hohoho///lelaki terlampau

Encik Psychopath said...

siot.

sop said...

teknologi perubatan semakin canggih, kesitu pula jadinya..apa kes?

info yg bagus.. kalau tidak dipaparkan di blog ini, mungkin sop x tau cam ner dorang buat yer..

* MissYaniAbdullah * said...

@Encik Psychopath

jgn ler marah bang

* MissYaniAbdullah * said...

@sop

heheh..
sy ada citer hot sal pembedahan menukar jantina plak..

xper..sy pun boleh belajar dr penulisan sendiri dan yg lebih penting berkongsi maklumat...

zulkbo said...

salam..
erkkkk????...........??
info menarikkk...terkedu jap!

* MissYaniAbdullah * said...

@zulkbo

terima kasih en zulkbo...
arap info ni dapat dipanjangkan dan sama2 kita berfikir...

azremy said...

fuh,cantik nye buah

* MissYaniAbdullah * said...

@azremy


mengada la kamu nihh
sengal..hahaha

syaiza - chan said...

ish3...menakutkn je tngk entry nie..huhu..astarghfirrullah...spe je larr yg nk wat cmtuh kn...ish3..mmg trukk btol...

Affan Ruslan said...

huhu.
memalukan.
tak bersyukur dgn ciptaan ALLAH swt.

Nur Hawa Mohd Zin said...

Nauzubillah...dia masuk kan pe ek? eeeiiii

ASaDa RyutaRo said...

erkk! yang ni takde kerja lain ke nak d buat. isk!!

susah nak kata dah.. kalau takde yang nak ubah benda tu, takde la doktor payah2 study pasal nak buat pembedahan camni kan.. err..

* MissYaniAbdullah * said...

@syaiza - chan

ada je yg akan buat seperti golongan lembut jika mereka terlalu obses untuk menjadi seorang wanita

* MissYaniAbdullah * said...

@Affan Ruslan

tula pasal..
lau ada umat islam seperti ini xtau nak habak apa..

* MissYaniAbdullah * said...

@Nur Hawa Mohd Zin

mcm kain buruk je kan..
tp xtau la plak lau dari segi perubatan depa dok panggil natang apa

✿nenek moden✿ said...

arrggghhh..macam sakit...

* MissYaniAbdullah * said...

@✿nenek moden✿


mmg sakit pun dear..
ngilu sungguh ase

* MissYaniAbdullah * said...

@✿nenek moden✿


mmg sakit pun dear..
ngilu sungguh ase

amirasyraf said...

dashsyat molep..

* MissYaniAbdullah * said...

@amirasyraf

meme pun..
dasyat ngotii

mis dulces said...

nauzubillah...
sanggup menanggung sakit..

* MissYaniAbdullah * said...

@mis dulces

sakit xper janji kepuasan untuk menjadi cantik

zz@mira said...

astagafirallah alazim......sanggup dorg wat mcm nih....

Sera Sare said...

*tutup mata. ngeri tgk gmbr nih. x gna akal ke yg dnia ni just smntra ? x brbaloi tanggung kesakitan demi kcntkn ( kononnya ) yg x kekal.

dak eina (◕‿◕) said...

ee yerk!! geli ok.

* MissYaniAbdullah * said...

@zz@mira

biasala manusia bila dah xmengenal dosa dan pahala

* MissYaniAbdullah * said...

@Sera Sare

ala lelaki zaman skung dah dapat beza yg mana ori dan yg mana xpired nyer...
kejap bole r pakai..esok2 bila dah lenyai...

faham2 jela

* MissYaniAbdullah * said...

@dak eina (◕‿◕)

hahha..sila2 muntah reramai

ashraf said...

gelinya!!!!

* MissYaniAbdullah * said...

@ashraf

tau xper..sgt terokk

helmi haron said...

masyallah