Saturday, July 31, 2010

UNTUK 18SX SAHAJA : PESANAN UNTUK LELAKI PART 2

sebelum tu aku ingin meminta maaf atas kelucahan n3 kali ni...semalam aku dah post n3 mengenai keinginan seorang lelaki mengubah dirinya menjadi perempuan dengan membuat pembedahan untuk mendapatkan payudara...mmg aku tahu pic itu sgt jelik, ngeri , seram tp aku rasa ianya adalah maklumat yg berguna untuk mengelakkan kaum adam ni terus dgn keseronokan dunia...sakit hanya Tuhan saja yg tahu...masih ada jalan untuk mengubati kaum ini yg ingin mengubah ciptaanNya...

pada n3 kali ni juga masih lagi mengenai sikap manusia yg ingin mengubah kehidupan manusia..aku sendiri kurang pasti samaada lelaki ingin bertukar menjadi perempuan/ perempuan yg bertukar menjadi lelaki dan ingin membuangnya kembali ke asal..tp aku rasa lelaki yg ingin menjadi perempuan!! apa orang rasa..?
walallahualam..cuma ingin aku tegaskan disini penyebaran isu ini sudah lama ttp aku rasa ianya menarik untuk dikongsi bersama..lau xdak pix ni aku rasa akupun xtau mcm ner proses dibuat..nak harap aku jadi doktor lambat la weiii

bukan ak memboikot lelaki tp ingin menyedarkan mereka.What is beautiful without pain ?
 so  pada korang fikirkanlah.. skali lagi aku minta maaf atas kelucahan dan kesiotan gambaq..



Photobucket



Photobucket

Photobucket


Photobucket

* anu sudah terpotong * dibuang isinya...
Photobucket

* beb batang plastik tu digunakan untuk mengantikan saluran kencing ek * konfius sekejap

Photobucket

* anu lelaki yg siap dibuang *

Photobucket

* batang plastik digunakan apa..konfius lagi *

Photobucket

* jadi dah pompuan * masyaallah

ya allah ngeri sungguh aku tgk..xlalu makan pun ada..snggupkah korang tgk kawan² kita yg mempunyai masalah jantina ini menanggung seksa seperti ini..Ya Allah ya Tuhanku selamatkanlah insan² yg malang ini..amin..

42 comments:

eik`S noName said...

owh...dah la sakit...nnt kne laknat lak..baik xyah la nie sume...trime je ape yg ade...syukur

* MissYaniAbdullah * said...

@eik`S noName

mmg akan dilaknat apabila kita mengubah ciptaanNYa..
tp insyaallah akan ada cahaya utk mereka2 ni bertaubat..
insyaallah...

* MissYaniAbdullah * said...

@eik`S noName

mmg sakit tu..manusia yg mengubah ciptaanya akan dilaknat oleh Allahswt..
masih ada jalan penyelesian untuk umat kita yg telah hanyut dgn dunia..
insyaallah..

sarah shafie said...

adoi..sbb nk jd pmpuan snggup sakit mcm tu..tk bersyukur lgsung..

cik CT said...

ngeri r tgk gmbar tuh....euuwwww...trok btol...

echah mashuri said...

uish...nauzubilah!sakit xtertahan kot./

* MissYaniAbdullah * said...

@sarah shafie

mrk dlm keadaan terdesak..sebb tu jadi getew

* MissYaniAbdullah * said...

@cik CT

ni la dunia skung..
semakin teruk

sale_ehs gerrard said...

sdei.... sebodoh manusia. bes sgt ker nak jd girl.. huhuhuh

* MissYaniAbdullah * said...

@echah mashuri

for sure nya sakit syg..
ade la berminggu2 xbangun..
nak kencing mak haiii susahhh

* MissYaniAbdullah * said...

@sale_ehs gerrard

huhuhu..susah nak tafsir tu tp sy percaya semua yg berlaku ada rahmatnya..

Zack Zaifull said...

rahmat? rahmat apa? bala ada laa

FarHa said...

adoi..jem otak tgk..dah elok jadi lelaki nak jadi pompuan huhu

-NiD's- said...

sebelum tuh nak naGIS dl...soB..Sob..sOb..kalO dunia dh rasa kesakitan yg amat perit..sok kat AKHIRAT camna laa nasib si peNgubah kejadian Yg ALLAH dah anuGERAhkan nieh....
NAUUZIBALLAH......

adEih...sakit tuh tatau nak habaq, tp demi keseRonokkan DUNIA..ketepikan segaLanya....uhuhuh

Cylia Chel said...

sy ade terbaca kat st blog nih..ade jugak pompuan tukar jantina jd laki..ish..xbersyukur langsung..

Amalia Auni said...

dush!!!
ngeri btol...

apa nk jd la ngn depa nie...

jAuh hAti said...

astaghfirullah..

mengubah ciptaan Allah

takkan sama seperti yang asal

pasti ada balasan

na'uzubillahi min zalik

Sera Sare said...

ya Allah...tak sanggup nak tgk pics tu >.< brsyukur je dgn kejadian diri yg sdia ada.

AiDa AzRyN said...

eeee... ngeri je i tgk.. huhu

suzzsuzie said...

azab dunia mesti dah rasa azab kt akhirat tak tahu la camana...

AkuChumel said...

hahaha peh...iQa da tgk yg real punya depan mata.haha.
hem..kdg xpaham dgn mereka ni.
tp xde hak nak halang.
tengs share info.suda 18 atas so xpe baca.hee

RedBoy said...

tgk saja dh nak termuntah.. sggup diaorang ubah ciptaanNya.. x reti nk bersyukur.. ishkk...

an.afiqah said...

wek wek .
geli nak muntah
:00

mish.qist said...

errkkkk... ape tuhh??
first time tingukk nihh..

ngeri ngeri...

aLya said...

euuuuwwww..memg nk mntah tgk proses 2.. agaknye, lau org yg de niat tgk nie bwu die taw azab..baru azab dunie..lom ag kat sane nnt..huhu
btw..thanx mizyanie 4 sharing2..hehehe

* MissYaniAbdullah * said...

@Zack Zaifull

mmg bala akan turun tp kena jugak ingat..bila bala turun kepada kita baru la kita fikir akannya..so jadi disini kita akan sedar dan segera mengisafinya

* MissYaniAbdullah * said...

@FarHa


hahaha..teruk sungguh sampai jem..
mcm ner rupa pun xtau...

* MissYaniAbdullah * said...

@-NiD's-

betul..atas dunia sakit semetara tp di sana kekal akan rasa kesakitan nya..sama2 kita berdoa agar mereka ni cepat berubah..insyaallah

* MissYaniAbdullah * said...

@Cylia Chel

yeke..semua ni dunia kan.
benda yg mustahil dah jadi xmustahil..
ish kena cr ni gambaq pompuan jadi laki..
hhehee

* MissYaniAbdullah * said...

@Amalia Auni

mmg ngeri..
loya pun ada..
huhuhuhuhu

* MissYaniAbdullah * said...

@jAuh hAti

tula..berdoa la agar kita dijauhi bala seperti ini

* MissYaniAbdullah * said...

@Sera Sare

ya..bersyukur sgt bahawa diri ini diciptakan begini..alhamdulillah

* MissYaniAbdullah * said...

@AiDa AzRyN

mmg pun dear..sungguh ngeri

* MissYaniAbdullah * said...

@suzzsuzie

azab kan nereka lagi teruk agaknya..nauzubillah

* MissYaniAbdullah * said...

@AkuChumel

hehe..info berguna harus dikongsi bersama..
walaupun ianya lucah tp inilah realiti dunia skng..

* MissYaniAbdullah * said...

@RedBoy


mmg ramai dah termuntah ni..dunia skung kan..
eee gelikkkk

* MissYaniAbdullah * said...

@an.afiqah

haha sorang lagi nak muntah...
adehhhh

* MissYaniAbdullah * said...

@mish.qist

tgk jela benda free...
haha haha haha

* MissYaniAbdullah * said...

@aLya

sharing is caring kan dear..
hehe..xper..pengetahuan yg sgt berguna..
kot2 ada kawan yg sepesen cm ne leh la bg nasihat sikit

Tuan-Belog said...

pergghhh...geli ak tgk....

* MissYaniAbdullah * said...

@Tuan-Belog

HAHAHA...BARU NAK GELI EKKK

helmi haron said...

allahuakbar!!! allah dah jadikan kita sbgai sebaik-baik kejadian ..