Friday, August 6, 2010

::: AKU SEORANG BLOGGER PICISAN SAHAJA AKA HAMPEH ::::

bunyik macam sedih bagai je meks ni kan...apa da...siyes weihh xtau nak ghoyat menda...dak haih tau dak ghoyat tu menda..meh sini nak kabor..ghoyat tu maknanya bagitau...haha..kuar doh bahasa ganu padahal meks ore kelate jah!! hahaha..meks!! beshh jgk name mekss nih!! hehe..

meks ni 2, 3 hari ni dok senyum sampai cuping telingo doh!! bakpo²..tau la meks pun!! suka bebenor lol..!! sumpah weihh meks xpernah senyum sampai cuping telingo..paling kuno pun meks senyum sampai ke pipi jer..aikkss ado plops!!! ngeh²..

meks ni bukan sajo² nak sukes..!! kan lau mekss sukes sorang²  deme ghoyat mekss ni kurang kewarasan padahal oke jerr!! hahaha...tp meks nak makasih bebanyak dekat  deme semua sebb dok dtg belog meks ..meks suka weihh..!!

tp betul ker belog mekss ni comel lote cam justin bierber...aikss sapo tu!! mekss dop kenal weihh!..meks cuma kenal mekss salam pantai timur jer!! wakakakaka...meks dapat banyak fekbek dari deme² yg dok ghoyat belog meks comel lote..mekss ada bukti...

Photobucket

komen dari pu3mas89 & diea :

hidung meks kembang kempis cam lepas berlari weihh...siyess..sampaikan nak bercakap pun semput jerr!!
kikiki!! meks sudah dok dibuaii mimpi indah...tp meks cool jerpp...yakss sila la lempang mekss laju² weishh!!
opss!! mekss lariiiii

diea bgtau header meksss cantik..mekss terguling² terus jadi xsedaq diri ...pujian menggunung itu wahhhh sungguh indah...adakah mekss sedang bermimpi di siang hari ...pangggg adehh mekss lom lagi bermimpi ari ni ropanya..hahha...

Photobucket

header lama meksss : warna putih tp skung meks dah tukar headerr jadi hitam sebb mekss suka hitam..

Photobucket

jeng²..adakah header baru mekss maseh lagi cantik...
' BELOG MISSYANIABDULLAH :- aku menulis bukan kerna nama 

Photobucket

Eh eh orang yg sama dok puji meks!! alhamdulillah ...ha tarikh len² okeh..selang 3 hari pu3mas89 puji lagi..haihh mula meks dok pikir nih...betul ka belog meks ni cumel...meks sebenarnya sukes lau org puji tp meks takut gaks kot² meksss lupa diri...hehe..tp mekss akan tetap akan mementainkan kecomelan belog mekss...eh eh meks rasa semakin riak..oh tidak..Ya Allah tolongla hambamu ini yg sesat..amin...

Photobucket
blogger taqie
oh belog cik tagie pun cumel la..! cumel cam tuan belog tu la..mekss suka bekgeround cik taqie warna merah..!! lepaih tu dok ada pulokss leb u!! oh comel doh tu!!meks sukesss i leb u sebb meks memang pencita lelaki..opssss sgt gedixxxxx!! hahah..sebenarnya shoutbox tu meks belajar siang malam ngan abe mijie kita..kredit meks bagi sebanyak 2 pound sterling wow!! pada abe mijie sebb bg tuturial yg sgt superbb!!! oh yeahhh

Photobucket


oh kak imun pun dok puji ghoyat belog meks kiut..halalala mekss suker..tp adakah belog meks kuit seperti kanak² ribena..oh yeahhh.barangkali seperti kanak² ribena..header plak kartoon...hehehe...ala ribena pun ribena la janji lau dahaga kita minum dulu..ahakzzzz...ya bedabeduuuuuu

tp yang paling xdisangka dan terkezut tahap dewa dewi 7 keturunan sedang elok jek meks dok jogging ² sambil membalas tembakan nuff meks singgah minum air oyen kat belog nisa..nisa tempek gamba meks kat depan skali..aik² meks macam muka wanted jerp..mekss ada buat salah ker..!! opss meks takut ni ..!!
hehe..tp ropany cik nisa bgtau dia suka baca belog mekss..wah maknanya meks mempunyai peminat la yer..wah sekalung terima kasih kerana memuji berbakul² mengenai belog mekss..makasih ya..belog meks ni belog biasa saja..kalu meks dapat maklumat meks akan kongsi...tp belog nisa jugak besh..penulisan yg kreatip sambil berlawak..meks suka bacooo...!! jgn isau nisa mekss akan selalu² singgah belog nisa okehh!!

Photobucket

xsah dok hirau moncong meks tu dehh..meksss meme suko muncong!!

oh meks sebenanrnya nak mengucapkan makasih banyak² sebb korang sudi dtg belog mekss...tanpa korang belog meks xkan menjadi seperti hari ini..meks xtau nak balas budi korang sume tp meksss menulis bukan untuk disanjung tapi untuk berkongsi maklumat...!!

6 comments:

Azli Razali said...

kenapa ttak leh komen kat shoutbox?

Khairul Azmi said...

wah..meks ni..suko sngoti dio...
jgn suko sgt takut xde nyawo...
haha.....
meme come ngoti pown blog meks ni...
tahniah la meks...

* MissYaniAbdullah * said...

@Azli Razali

aik xder...adalah..
mayb internet loading lambat sikit kot..
btw tenkiu sebb sebb singgah

* MissYaniAbdullah * said...

@Khairul Azmi

meme soh suko ngoti..
hahha..
jgn oyak getew..
xdop nyawo meks gaks habes la meks nak tulih belog guane..
demo pun...
owos puji ugop yo..
makasehh yer..xdop upah nok v selain oyak terima kasih

Mijie said...

mijie bru dpt bw nie..thanks yer backlink kat mijie..hehe..teharu plk..sob sob

* MissYaniAbdullah * said...

@Mijie

mijie sedih plap..
mekss bagi 2 juta pound sterling pun sedih jugak...wow!!

hahhaa..makasih yer mijie