Thursday, August 12, 2010

::::ALLAH SWT AKAN MEMBANTU UMATNYA YANG MENGASIHINYA:::::::

salam ramadhan kepada semua ..
ari ni mekss lebey bersemangat dr semalam..
oh yeah!!

mekss ada masalah jiwa yg sgt kronik sehingga mekss buliss jadi gila babas!!
oh meks mencarut ka...xcarut lagi tu!!

hohoho..!!

masalah adalah teman sejati manusia kan!
tanpa masalah manusia xkan menjadi sekuat hari ini..!
sebagai manusia yg kuat macam hakhogen kita mesti pandai 
menyelesaikan masalah hidup ngan penuh kesabaran , kematangan dan penuh toleransi..
aikk meks dah rasa mcm ahli falsafah..bulih ka mekss nak jadi ahli falsafah..oh abaikan saja!!

sebagai seorang perempuan yg mana sifat kita yg lemah ini , 
kita seharusnya tidak buless menunjukkan kelemahan kita..
bukan bermakna kita perempuan kita harus tunduk ngan masalah..
kita buleh selesaikannya!!
kita buleh!!

setiap masalah ada jalan penyelesain..
mintala doa padaNya..
berkasih-kasihan dan bercintala ngan Pencipta kita..
insyaallah Allah akan menunaikan janjinya pada kita sekiranya kita meminta tolong denganNya
insyaallah amin.
^^--------^^

1 comment:

nEa FleriDa said...

dear, kita dah dapat chochalte tu tau.. n dah mkn pon.. heee. sedap!!! thanks tau! ;)