Wednesday, August 11, 2010

::::: KEDAI CINA XRETI BAHASA:::::




oh meks sungguh geram!!
kedai cina tepi opis meks xreti bahasa!
dok masa segala jenis masakan!!
busyukk!!

meks xtahan..
meks buat reportt kat MPKB xder plak deme mai dok reti bahasa jugak...

mekss berasap telinga nih..
arghhh gila mekss...
kuruih pose mekss..
lau mekss kuruih xpa la plak ...

erghhhh!! sambil tarik² rambut pukul² meja..

4 comments:

nabilah_2908 said...

owh....bnyk2kn la bersabar di bulan yg mulia ini... :)

betul la tu..sebaiknya pi buat report.. ;)

Selamat Berpuasa.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SALAM RAMADHAN

faizz said...

sabar mek....dia tu cina...mek ingat yer mek..dia tu cina...jgn mek pulak g beli kat kedai dio...

* MissYaniAbdullah * said...

@nabilah_2908


memang dah bersabar dah nih nabilah..
buat report pun xjadi apa..
kerenah birokrasi biasalah dik..
hhhuh..

selamat berpuasa

* MissYaniAbdullah * said...

@faizz

mekss sabar dah ni faiz..
tp mekss rasa nak p mengamuk je..
sebb xreti bahasa..
berniaga kat kawasan melayu..
had tu xperla...
tp cuba la respek sikit kitaorg yg melayu ni..mongok betul..
masak la kat dalam..
ni x dok masak tepi longkang..
xdanya meks nak beli..
beli rasa nak muntah jer...