Wednesday, August 4, 2010

KEJADIAN PELIK TP BENAR YG BERLAKU DI VIETNAM SAHAJA!!


oke²
hope korang epy ngan keputusan 12 terbaek..
so tunggu k..
jgn lupa no..

ni nak citer kejadian lawak tp benar berlaku di Vietnam...
X penah lagi sampai Vietnam tp Thailand nak hampir² masyuukk!!
tp bahaya weih thailand nih!
senapang sana sini..
xpasal² kena bom  aku pun terus innalillah...!! mintak simpang weihh!!

oke

no.6 
Photobucket


ala suwetnya..!! konon u lap me la tuh!!
arghh ada aku kesah!!
tp pakcik ni mmg sempoiii..terbaek la pakcik..
tp si loving capel ni xreti malu agaknya kan..!! hadow senok otak aku fikir!!
lau dekat KB sure kena tangkap bawa p Majlis Bandaran pangey mak bapak!! hahaaha


No.5 


Photobucket


bahaya sungguh la dorang ni!
xtakut mati ke weih!
aku lau lalu atas landasan train ni mesti baca Bismillah banyak² walaupun xdak train tyme tu.
ye r kot² benda nak jadi kan..sapa tau!!
tgk!
kanak² pun dah jenuh dok main kat situ kot..
hayaaaa manyak takut ma...


No.4
Photobucket

hahaha cm siot je weih..
boleh pulak bonceng 3 org..
hadow.dah la tyme hujan..darurat kot..ermm mana la tau kan..
tp agak² r weih nak buat lawak pun.
lawak² jugak tp keselamatan diri kena jaga weih..
mati frog ank nanti..

No.3
Photobucket

wah makcik makcik mmg sempoii..cool !! 
ni org pangey ' UNTUK MEMPERTAHANKAN DIRI '
cantik topi..
warna warni getew..anak punya ek makcik..?
hahaha


No.2
Photobucket


wa wa wa wa
dasyat sungguh cikgu kita ni
semangat giler mengajor..terkangkang²
mmg seksi habes tp seksa la jugek!
tolongla cikgu jgn dok buat terik punggung lagu tuh..
haram kejadah nak gelak weihh..lalalaa


no.1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Photobucket


malaih nak tulih apa²..
korang yg bijaksana dah boleh fikir..~
sebenarnya gamba mampu berkata²..
mcm ni la..
xyah dok habak apa² hangpa dah bulih faham!!
hahahha
hahahah
hahaha
tolong la weihhh!!

18 comments:

cik panadol said...

haha slumber giler buang air tepi jalan cmtu!

diana said...

uiks!ape kes la makcik ni..
takut sangat kot polis tahan keta dia
sampai nak terkucil da..

Khairul Azmi said...

mak aih...gambar no 1 seksi sngoti...
haha...
meme gilo la....

mama zharfan said...

lawak2 :)

Nieylicio Kerolicio said...

sgt x senonoh

ASaDa RyutaRo said...

hadoihh!! yang last tu! sempat je kan.. hahaha..

gambar 1st tu, mybe pakcik tu ayah dak pompuan yg sempoi.. hihi =P

alawiah raji said...

ahhaahahah....sgt2 lawak pic no 1 tu...siot

* MissYaniAbdullah * said...

@cik panadol

tau lau nak tau muka xreti malu dowh..
ahahaha

* MissYaniAbdullah * said...

@diana

bukan nak buang sgt tp panic je lebehh..
hahhahaa

cian makcik tu

* MissYaniAbdullah * said...

@Khairul Azmi

hahahha..
dia sgt gom weihh..
sengal xhabesss

DaRa MaNiskU said...

tidakkkkkkk!!! ader ker patut? xpatut betoi...ya ALLLAH sapelh yg sempat ambek gmbar best moment tu kn{gmbr no 1}..mmg tahap gaban photograper..hikhik

* MissYaniAbdullah * said...

@mama zharfan

hahaahaha

lawak kan

* MissYaniAbdullah * said...

@Nieylicio Kerolicio

tu r..xsesonoh depa nih..
tp xleh kata kat depa jgak..
depa terdesakk

* MissYaniAbdullah * said...

@ASaDa RyutaRo

wahaha..xtahan beb..pa mau bikin..dr dok tahan terkencing dalam suar baek buang jah..
malu pun malu haih dah terdesak..

hahaha.pkcik tu really2 cool..

* MissYaniAbdullah * said...

@alawiah raji

hahahah siot je kan...
makcik oi makcik

* MissYaniAbdullah * said...

@DaRa MaNiskU

photografer tu mmg terbaek dr ladang sabit tu bulih ambik pix lagu tu.hahahaa

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahahha....mmg speechless....

Amalia Auni said...

hehehe
mcm nie pnya org pon ada ka?
lawak tol la depa nie..
heheh