Monday, August 2, 2010

KORANG ADA BANTAL BUSYUK X WEIHH...

tyme hujan ni mmg best kan tidoq...
hahah..
aku lau bab² tido ni num 1 la weihh..
argghh peduli hapa aku
dah aku ngantuk nak tahan buat apa..

aku xkira dah kat opis depan meja aku belasah jer.
janji aku tido..
haha..
teruk kan aku nih...wahahaa...( ada aku kesah )

lau kat rumah aku mesti ada bantal busyuk weihh
bantal skung aku guna sejak dok usm..
beselah xleh nak jumpa umi bantal busuk tu la tempat ganti..aikk ada kaitan ker...ta tau ta tau..hahah

tp 1 lagi peneman aku weihh
hahha..
teruk mcm kanak² ribena

ni diah

Photobucket

mr batman..
haha..sygnya batman aku nih...batman aku sgt hensem..abe payed pun kalah r..
sory bb mmg mr batman sy ni lebih 10xganda dr awk..bwekkk!!
ni arwah Abah beli untuk anak buah aku, Umar Marchello tp budak tu xlayan batman
layan ultramen..haha..
so aku la ambik..hahhaa..jahat giler tyme ni aku rase..

korang plak apa weihh
ada x bantal busuk..
aku lau xder mmg xleh tido weihh..nak nanges lau xdak..

Photobucket

muka aku ngantuk weihhhh

aku cium² hujung bantal busyuk aku sampai lena..
dok 3 minit teruih aku sampai Zimbabweee..hahaha
huduh weih perangai aku..haha

Photobucket

abaikan ketiduran aku nih...

korang plak ada ker...??

esok aku boh 10 terbaek oke...
dah ada dah ni...tunggu esok jerr

21 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

tak da bantal tu pakai dari kecik..tapi bile nak tido kena ada bantal atau benda nak peluk...hehehe

cik panadol said...

bantal busuk takde...tp tedi busuk ade la hahaha...

Miza Yusof said...

yeay! miza ada bantal busuk dan si mimimo munchet's (teddybear) hehehe

DaRa MaNiskU said...

skang dh xder sbb mak mmg bijak klau dh xde isi lg bntal trus tkr @ buat yg baru....xleh nk manja2 lamer2...huhu

Nureen said...

ehh,ada3..beshh..bla da tdo ase xley nak bgun..huhuhu

* MissYaniAbdullah * said...

@Nur Hawa Mohd Zin

hawa..sy xboleh lau xdak bantal busuk..xlena tau..adehhh..
boleh gila..

* MissYaniAbdullah * said...

@cik panadol

haha..
teddy pun oke..
hahah..
serius lena tido..
hahaa

* MissYaniAbdullah * said...

@Miza Yusof

sumer ada teddy bear..
sy xder mr teddy pun..
dok ada batman...
haha..dah mcm laki minat benda2 gini..hahhaa

Nur Hawa Mohd Zin said...

ni macam mana nak ada hubby ni..nanti bantal gak dicari...huhuh

* MissYaniAbdullah * said...

@DaRa MaNiskU

ala kesian...
xper beli baru..
bg peluk2 busyuk2...

* MissYaniAbdullah * said...

@Nureen


hahaha..selalunya perempuan kan ada bantal busuk..
hahaha..lelaki plak ada k x

* MissYaniAbdullah * said...

@Nur Hawa Mohd Zin

adehhh lau dah kawen len crita..
ada bantal peluk yg steady..
hahhaa..
arghh nak kawenn rasanya..hahahhahaa

AiDa AzRyN said...

wah.. bantal bushuk batman?:P

* MissYaniAbdullah * said...

@AiDa AzRyN

aa batman...
syg batman...

Ini ialah Alia Fazlin. said...

yeyeyeye.
ade bantal busok.
umur die 19 tahun.

http://gugulea.blogspot.com/2009/10/inilah-namanya-wangi-dalam-busok.html

Nur Hawa Mohd Zin said...

jom kahwin...hahaha

* MissYaniAbdullah * said...

@Ini ialah Alia Fazlin.

hahaha..
dah lama usia bantal busuk tu..
boleh letak dlm muzium..
tp lagi busuk lagi syok tidoo

* MissYaniAbdullah * said...

@Nur Hawa Mohd Zin

ha kawen..?

jom jom

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah pantang..wakaka

* MissYaniAbdullah * said...

@Nur Hawa Mohd Zin

suka ...
hahaha...
leh dpt baby

Nur Hawa Mohd Zin said...

baby? heheheh....i like...