Monday, August 2, 2010

SELAMAT ARI RAYA WEIHHH

wei minggu depan pose weii
aku start nak diet..
aku kena diet untuk pakai kebaya aku..
wa tempah 3 bulan xsiap2..
hempeh betul amoi tu...
payah tempah kat butik nih..
kena beratuq...

weii 1 lagi

SELAMAT HARI RAYA...
maaf kan aku wei lau ada silap

hahaha
gila apa aku nih!
xper aku mmg semangat nak raya kali
sebbbnya rumah aku dah ditranspom dah~!
hadiah untuk umi aku~!
yeahhhaaaa...

7 comments:

diana said...

semangat itu yang kita nak..
bukan ape..sekarang ni ramai yang anggap
hari raye same je mcm hari2 yang lain..

et said...

oh.awalnyer.huhu.

* MissYaniAbdullah * said...

@diana

betul2...
dah lama xrasa gedik gini..
dulu raya dah xbesh...
sebb xdak abah..skung dah dpt terima keadaan dah..alhamdulillah

* MissYaniAbdullah * said...

@et

hahha..semangat bebe

AiDa AzRyN said...

wah.. semangatnye dia.. hehe~ :D

* MissYaniAbdullah * said...

@AiDa AzRyN

@AiDa AzRyN


kena semangat..
sebb xtau la rasa tahun bermakna sngt..
mayb sebb dah keje..
semua alatan dalam rumah sy yg sponsor..
tu yg semangat lebeyh tuy

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

amboi. wish hari raya in advance. ehee~ happy raya too! nt shag buat entri meminta maaf ;))