Sunday, August 8, 2010

:::::::MEKS G KEBUN DOYAN :::::::::::

doyan doyan...beli²..murah²...hahaa
itss meks dop online ari ni yerp! bz sungguh meks

kelmarin mekss g kebun doyan!
segala jenis buah ada..
doyan, duku, dokon,rambutan, manggis...
adehh!!
oh sgt syokk ! mekss sampai tergedix² sebb mekss xdak kebun!
harapkan kawan meks yg bawa mekss g kebun dia!!

perghhh doyan depan belakang meks!
penat giler meks kutip doyan..tp mekss xper.body tuff cm hakhogen..!! hahaha

korang² penah masuk p kutip buah kat kebun x..
petik yg fresh² ni..
teruja kejap mekss!!mekss ni bukans buleh kalu bab² makan..
mekss meme juara...haha
mekss xpernah sebb tu mesk ghoyat mekss gedix...miahahaha...

kawan meks tu sampai tgk doyan nak muntah..
tp mekss tetap semangat nak g cr yg jatuh dah..wahahaha..bestt u allsss!!

hehhe...
Photobucket
- ambik bau dulu - wah meksss xsabaq nih!!
Photobucket
- mekss guna  jari pun okeh jerr -

Photobucket
- doyan-isi manis weih...xmasak agi---
Photobucket
- buah duku -manis letinnn lau org kelate ghoyak -
Photobucket
- mekss tau mesti deme nak jugak kan -
Photobucket
-- oh mekss memang hantu doyan ---
- xsah dok tgk suar biru tu..ngeh²--

Photobucket
- mekss memang macam hakhogen - oh yeahh- mau lawan-
 Photobucket
- toke doyan - kawan baek mekss : yana :

oh mekss sukess gila..
lau mekss ada kebun sendiri.mekss ajok korang p kebun meksss...
mekss xkisah...
sukess weihh dapat p kebun...

rumah mekss ada lagi ni buah doyan...
nak x...?

ngeh²

20 comments:

Pinky Pixie said...

hati2 lalu kat pkok durian. kehkeh.
mane taw tibe2 buah tu jatuh, naye jer.. kuikui

IzzaH si pari pari said...

dah dapat bau dah
mekaseh mekss
hehe~~

klik2 jugak (^_^)

* MissYaniAbdullah * said...

@Pinky Pixie

wahh seram awk..
xnak la...
syg kepala lagi dr doyan..hehhe

cimut munniey :) said...

sodapnye buaaahhhhahahahah :) kasi sini dikit :)

ASaDa RyutaRo said...

pepepergh.. sangat best ada kebun camni. lagi2 kalu musim buah.. sangat puas makan! hahaha..

AiDa AzRyN said...

haish~ sedap doyan.. nak gak! :D

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

uplod doyan real skli mek..hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

giler meriah kebun tu..warna buah2 dia mengancam...huhu

* MissYaniAbdullah * said...

@cimut munniey :)

cimut...alaa dah tingai biji jer....
had len dah jadi lagu len..
wakkaka...

t lau ada musim lagi mekss nak g serang lagiiii

* MissYaniAbdullah * said...

@ASaDa RyutaRo

tula asada...rasa mcm nak muntah je si tuan kebun...
kikiki
dorang pun dah xheran..
kita yg xdak kebun ni xcited lebey dr tuan tanah kedaun

* MissYaniAbdullah * said...

@AiDa AzRyN


hhuhuh..boleh..ambik bauuu
hehhee

* MissYaniAbdullah * said...

@sue@p.l.e.i.a.d.e.s

ala sue mekss lupa nak ambik gambo isi doyan..

oh syg seribu kali syg

* MissYaniAbdullah * said...

@Nur Hawa Mohd Zin

hahaha...
meks pakai DSLR...
terlebey calor kot..
kikikiki
tp mmg warna getew jerr!!

mmg sedap kan awe

* MissYaniAbdullah * said...

@cimut munniey :)

cimut...alaa dah tingai biji jer....
had len dah jadi lagu len..
wakkaka...

t lau ada musim lagi mekss nak g serang lagiiii

* MissYaniAbdullah * said...

@ASaDa RyutaRo

tula asada...rasa mcm nak muntah je si tuan kebun...
kikiki
dorang pun dah xheran..
kita yg xdak kebun ni xcited lebey dr tuan tanah kedaun

* MissYaniAbdullah * said...

@AiDa AzRyN


hhuhuh..boleh..ambik bauuu
hehhee

* MissYaniAbdullah * said...

@sue@p.l.e.i.a.d.e.s


ala sue mekss lupa nak ambik gambo isi doyan..

oh syg seribu kali syg

* MissYaniAbdullah * said...

@Nur Hawa Mohd Zin

hahaha...
meks pakai DSLR...
terlebey calor kot..
kikikiki
tp mmg warna getew jerr!!

mmg sedap kan awe

wanzi said...

Tengok buah2 kat sini manis macam tuan dia.... nanti boleh ler ajak makan durian.....

anep said...

pmndgn yg indah...