Sunday, October 3, 2010

::::: PENING PALA HAIHH:::::

ari ni tetiba nak update blog..!siot betul..lama betul xupdate belog!bersawang weihh..terima kasih pada yg sudi singgah yer!mulai ari ni dah berjanji nak update belog.huhuh!!

seperti yg sedia maklum..aku dah pun clash dgn Mr Baby G..dah setahun! putus plak ari raya!maunya aku xgila..tp aku xheran mana pun..!ada aku kesah!!tp sedih ada la jugak..tipula lau xder perasaan sedih..Kingkong pun ada perasaan sedih ni kan aku plak yg manusia..hahahha..Kingkong pun Kingkongla..

haha ..tp yg menjadi keserabutan skrg ni..si Mr Baby G dtg mai balik..hinggak la tepon kol byk kali..tp jarang aku angkat..rimas tau..23 miskol la..40 miskol la..haihh awat xcukup kan 100 terus..baru gempak..

ni la kan org lelaki bila tyme kita syg depa buat xtau je perasaan kita..xhargai apa yg kita jaga dia selama ni..
carila perempuan yg boleh jaga ko mcm mana aku jaga ko..huhuhu..mcm riak kan..tp itula..aku dah bg yg terbaik utk dia..biaq p la..xsmpai 2 minggu kami putus dia dok kol aku bagai..dia akui lepas dia putus ngan aku dia ada kenal ngan perempuan len..tp XSAMA CAM AKU..wah aku rasa mau terguling ..PADAN MUKA HANG!!!! skrg meroyan la ko sekor..xdernya aku nak hadap ko lagi..benci meluat aku tgk ko..rugi masa aku tau 1 tahun..tp aku learn sumthim from ko..maceh ya!!! hahaa

haha...skung ni plak kes len mai plak..si ex bf yg masa bercinta lepas study kat USM ni dulu..kami sama² budak kelantan..tp cinta mendapat halangan keluarga..xsempat si ex nak kenalkan aku kat parents dia mummy dia dah aturkan family date ngan family perempuan yg nak dijodohkan ngan my ex..huhuh..sedih sungguh!! si ex xdpt nak buat apa² sebb si mummy dia ni mmg seorang yg mengkontrol hidup si ex..! tapi nak dijadikan cerita..xtau la betul k x..si ex cerita budak perempuan yg hendak dijodohkan itu teleh ditangkap basah dan kering di sebuah hotel di KB malam 31 ogos tahun lepas..!! masuk paper tu!! haha..so skrg mummy dia suruh my ex pujuk aku balik..huhuhuh!! biar la..ada jodoh adala..
aku pun xtau la nak terima ka x sebb benda ni dah setahun berlalu..kadang² sunyi bila single tp single is simple..erm..aku berdoa sajalah..

aku skrg just nak berdoa je ..biar jumpa lelaki yg btul² baik dgn ..!
perlukan aku memberi peluang kepada my ex yg dikontrol oleh mummy dia tu..urm..tp skrg mummy dia yg suruh pujuk aku balik..pening pala haihhh

1 comment:

farysa said...

let him learn from his mistakes
=)