Thursday, October 7, 2010

RUMAH DIA XDER TV DER..!!!

 mood : kemengantuk kan di opis 
jam : 13.13 pm
situasi : lagu Ratu Novella by The Fabulous Cat


ari ni pagi² dah hujan..semalam lagi kuat kot hujan..! adehh tido ngan syok skali smlm..
mcm xnak bangun jer..tp keja ..keja..kena jugak bangun..!!
mls kan..ermm mmg aku malas pun!!

pergi opis td pun hujan renyai²..tp amat cuak sebb depan opis ada air hujan..!
penuh kot..!! aisshhh kena parking jauh..! cuak der nak jalan kaki..!!
risau jugak takut opis naik air lagi..mampuih aku ler nak kene kemas sorang²..
tp naseb la bila dah msk 12 noon tu hujan dah berhenti..!!alhamdulillah...

tp ni aku nak cerita mengenai 1 pix yg terjumpa ni..haiyya
kisah seorang brader kita yg nak merompak..haha..tp yg xbestnya dia plak tumpang sekaki ngan tuan rumah tgk tv..~! aisemen ada jugak manusia mcm gini ek..!!
tp yg pelik tu si kak chik ngan abg chik kita tu xsedar ker apa pencuri yg sedang tumpang tgk tv rumah diaorg..!
agaknya rumah brader kita tv dia kena tarik kot..sebb xbayar bulan²..haha²..
sgt teruk!! dasar pencuri kacangan!! haha²..

Photobucket
agaknya citer apa yg dorang tgh tgk ek!! feeling habes sampai xsedar ada org jugak!!

haha²

4 comments:

jijie said...

gile la perompak tu...tempah maut kot

eiffel said...

salam.. :P
lama xjengah sini..sbb tukar header, ngatkan laki nyer blog :P

memang camtaek
jerk dorg xpasan ada pncuri!!!

p/s :: nk komen psl ur blog bole x??
1.leceh la komen box mcm ne, nk loadg lmbt...apakata tukar jd pop-up...cepat dan senang

2.er..rasanya bek xyah buat read more..tuh...sebab klo mcm ne, nk kne klik kt entry, bukan kt title blog...jd, org xkn nmpk lar entry sblm2 punya..

er..tu je kot..xnk ikot xpe..jz opinion..

eik`S noName said...

hahahahaha...tu bukan calang2 pencuri tu...

sian kat die, xde tv...tumpang umah org sapa...huk3

Cik Bucken said...

hah?musim ujan eh skng?i lene tdo agknye..hehe...keje jgn smpi xde waktu rehat...:)