Sunday, November 14, 2010

210 : BILA HANDPHONE MEKS JATUH DALAM JAMBAN..apa.sadis!!!

Tarikh & Masa : November 14, 2010 .Ahad jam 12.15 am midnite.
Mood : Bermalas malasan utk ke pejabat besok , beli MC buleh dak.
Background music : Can mali can hoi hoi - aik macam budeks budeks

Yuhuu kamu semua.Alamak sudeh ahad.Malas wooh nak pergi kerja esok.Nak cuti lagi bole.? umi meks buleh tapi meks kena bukak opis sendiri.Pergh ayat pedas tu umi.umi pun xsporting betu.xpa xpa.xmo kawan ngan umi.lala lala


oke.td masa meks tgh stalker laptop meks, meks terjumpa gambaq ni.wah sungguh kenangan tau.Gambaq fon meks.Jadi meks terfikir bagus jugak kalo meks buat n3 utk yg ker 210.wah giler dah 200+ pos meks.kuang kuang. sila jgn gelakkan meks.tau post ampa semua dah dkt 7 8 ratus. xper cek xper. :))

ni dia gambaq yg penuh dengan kenangan + kerinduan + kesengsaraan + kesadisan + kekotoran.

Photobucket

Nila henfon kesayangan meks.Tyme tu tahun 2007.meks masuk semester 2 kat USM.Serius syg sebb henfon free.Hadiah pujukan dari mr boyfren.Ala mr bf yg meks ngan dia nak bertunang tu , yg meks bercinta 7 tahun sejak zaman sekolah.hoho.bukan cinta beruk weih, kami cinta itik serati.wahahha.

so apa kaitannya gambaq fon ni ngan n3 kali ni.Oke sebenarnya meks nak bgtau kisah disebalik fon ni.Skrg ni meks dah xpakai dah fon ni.Skrg meks pakai fon Pakcik Eric jer.okela tu dr abg public fon.kuang kuang kuang. Meks xpakai fon ni bukan sebb meks buang + baling sebb putus cinta dengan si bf tp disebbkan fon ni jatuh dalam lubang taik masjid USM.huhu.Kalau ampa penah p USM, masjid tu meks pun tatau nama apa lubang jamban dia mmg tersangat la dalam.hoho.apakah..

Masa tu meks baru balik dr Tesco Sungai 2, tepi USM.jalan kaki jer sebb dekat yg amat.tgh lengang lenggok ngan nurin meks rasa nak terbuang.adehh mmg masa tu muka dah kembang pipi sebb menahan kan.Sampai jer dalam tandas masjid USM terus lupa nak ambik fon yg ada kat belakang poket tgh bangga membuang.Sekali xsempat nak membuang fon dah jatuh dalam lubang.Adehh nak membuang ayaq kecik time tu terus terbantut.

hoho.meks terus menangis tau.Menangis sebb mmg salah meks pun.Careless sgt.Mmg celaka pun ada gak.Cuak xsah cakap la.Berbakul bakul ayat ayat kaw kaw meks lahar tapi pada siapa kalo bukan dekat diri meks sendiri.Meks celuk tangan meks dalam mangkuk tandas tau tp ee tuhan la tahu betapa geli dan nak termuntah .Sgt jijik.tapi meks balut tangan meks ngan plastik tesco.Tapi masa tu xdak isi isi bahan buangan yg tidak diingin ye kawan kawan semua.hahhaTerbaik punya.Kawan meks tolong ambik kayu, cungkil punya cungkil dptla jugak.

Sampai bilik terus buka fon ni then jemuq bawah cahaya.Tapi dah mmg sampai malam tu je meks pakai fon ni .esoknya mmg xleh guna langsung.huhu.Tauke kedai habak kalo nak baik hbs beratus so meks pun xbaiki la .biaq gtu je.Masa tu mr bf mai dr kelantan hantaq fon baru.hohoho.sukes!!!

Sampai skrg meks still boleh ingat kejadian waktu magrib tu.Kelakar pun ada.Kalo org len meks xrasa nak celup tangan dalam mangkuk tandas nak - nak tandas awam.Tapi xtau la mcm ner meks brani tanpa rasa segan silu merelakan tangan yg mulus ni mencium mangkuk tandas pejadal itu. hahaha

NOTA KAKI : Ampa semua penah lalui x.Sayangi fon anda walaupun 3310i.bukan senang nak dapat duit nak beli fon ni.hoho,meks bila kena skali dah xbrani bawa masuk fon dalam toilet.hahahaha.maaf yer n3 kali ni sgt kotor sikit dr biasa.

18 comments:

HAZWAN17 said...

alahai meks yg pegi bawak hp time tuuuuuttt..watpe kan da termasuk dlm jamban

Cik Diana said...

hp baru lah jwb nyer! huhu

* MissYaniAbdullah * said...

@HAZWAN17

masa tu balik dr tesco..xsempat dah haih..dalam pala fikir nak buang jer..huhuhuhuhu..

* MissYaniAbdullah * said...

@Cik Diana

aa dapat fon baru..kikikiki..

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

pernah lalui taw...2 kali henpon sony ericsson feez jatuh dlm air..satu dlm jmban..satu dlm baldi air..huhu..seb baik selamat smpai skang..hehehe
"gara2 single, henpon pun single""

misz FaTiN said...

owh..yeke?.. jgn nangis2 tau.. huhu

hiro said...

tu betis demo ko..lawa nyo..ahhaa

apik pehe said...

meks ni gak eh..kok yer pon nk ukk ukk..simpan la dulu kt empat selamat..hahaha..

cian meks

yahaya said...

kalau masuk air jgn on sebelum keringkan bahagian dalam.kena buka bahagian dalam sekeping2 jemur.

piKOk said...

kwn pikok penah tjtohkn henpon dalam toilet. uihh...tak amek terus..geli dibuatnya..ahaha

* MissYaniAbdullah * said...

@FeeZ~Hafizah~cucuatokaji

fuh 2 kali tu.mmg terbaik r.
dua dua selamat ker faiz.
meks ni skalu dah cannot go dah..apakes..

tepon sy cap ayam kot..wahaha

* MissYaniAbdullah * said...

@misz FaTiN

huhuhu..menangis la jugak dulu..
wakakaka..
mcm budak2 tyme tu..

* MissYaniAbdullah * said...

@hiro

hek eleh sakit sakit plop dio tuh.
huhu

* MissYaniAbdullah * said...

@apik pehe

meks dop dan.
nok kecing lajok.
xleh nok okk sapa..huhuh..
nok buat guane benda nok jadi..
kikikikiki

* MissYaniAbdullah * said...

@yahaya

ha meks buat mcm tu la dulu tapi hampeh xleh nak buka yg bahagian depan tu..ketat sngt..
last skali rosak cm tu jerr

* MissYaniAbdullah * said...

@piKOk

tula pasal meks pun masa tu tawakal jer la..nak buat cm ner
hanfon tu herge mahal jugak
masa tu beli 1300..
dah la bf bagi kan..
hua hua hua

Shino said...

perhh...ble da hp kamikaze, mknenye nk y bru la 2..

* MissYaniAbdullah * said...

@Shino

tula pasal beb..nak fon baru la tu