Thursday, November 18, 2010

221 : BILA MENU PUN DAGING JERW...hoho


Tarikh & masa : tghari November 18,  2010hari kamis yg terindah ( yeah awk dah xjahat
mood : ari ari nak kena makan daging
background music : how do live - gedik gedik weih rase


.assalamualaikum.

apa habak ampa semua.Seronok ek beraya.dapat banyak daging x.? hadeh minggu ni jawabnya menu utama pun daging la yerpp.hohoho.Meks pun dapat banyak daging.xmuat dah boh dalam peti sejuk sampai dah xsejuk dah peti.hahaha

Buleh meks mintak tolong dak? sapa yg ada menu masakan daging selain dari daging masak merah, daging paprik, daging masak kicap, sup daging, daging goreng.! puaih cemuh la ampa weih dok makan menu sama jer.hoho.

Photobucket
* daging pun dah jadi bekuuu *

ari² tgn dok bau daging ja.kadang² dok buat pening pala je bila bau daging.Hayooo meks rasa seperti meks ni golongan warga emas la pulek.! kikikikiki.sungguh tua remaja.ampa jgn dok ligan sangat daging.Xelok.merbahaya kesihatan.Satg ampa leh tgk la ramai² makcik² suka dok p hospital  p check darah tinggi.ampa jgn ingat kita had muda xleh kena darah tinggi cek oii..lani penyakit xkira umoq je, semua pakat dok kena sikit sorang..haha.ampa beringat noh.

NOTA KAKI : pening pala mcm org dok nak terpregnant..hohohoho

1 comment:

kakchik@ella said...

Haha .. Akak pun dpt 3 kg dik. Mcm2 menu daging la pasni. hehe ..