Wednesday, November 17, 2010

220 : MEKS ADA TEKA TEKI..jawabla.

tarikh & masa : November 17, 2010.rabu.( baper jam nak masuk ghaye kedua..hehehe
mood : gila babas
background music : xsempat pasang MP4.xdak bettery


.assalamualaikum & selamat malam ampa .


hari ni meks xdak benda nak tulis.no idea.huhuhu.tapi meks ada 1 teka teki.xtau la hampa buleh jawab ke tidak.hehhe.xdak la payah mana pun tp buleh la kot nak gelak gelak, chill chill kan.hoho

" Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik "

hahha..jawab ampa jawab.meks gtau lepas kol 12 noh.hehee.xdak hediah pun.saja jer suka suka.kikiki


8 comments:

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Yg ketaranya, ejaan! Hik hik :P

Yang tersirat : kuasa voltan yg di guna bagi kedua lampu adalah berbeza [lampu stadium lagi tinggi dari lampu bilik].

Saiz [Lampu stadium lagi besar dari lampu bilik]

Tempat [lampu stadium tentulah di stadium tak kira stadium betul atau mainan :P manakala lampu bilik terletak di siling bilik.]

Hihi.

ciEk NiENa said...

lampu stadium terang dan besaw.. lampu bilik plak malap dan romatik gitu.. HEHE

little cart00n said...

elie tau jawapan dia!
tapi tak nak gtao..
macam 18sx kot jawapannya..hehhe..
tapi tak tau lah kalau sme ngn jawapan meks! :D

mier@merr said...

lampu stadium : bila nak main buka lampu

lampu stadium : bila nak main tutup lampu

ngeh!~

* MissYaniAbdullah * said...

@♥ Roshazzy Shag ♥

hehehe panjang sungguh noh jawapannya..
hahha tapi logik jugak kan...


hehee..satg kalo lampu bilik guna voltan tinggi. mati free la jawabnya kan,,,

kiki..babe try lagi..

* MissYaniAbdullah * said...

@ciEk NiENa

wow romantik getew..
meks suka suka..hehehehe

mmg lol lampu stadium besau kalo x pemain xleh nak main..
dok berlari2 then langgaq org ..
hahaha..sakit pala habes

* MissYaniAbdullah * said...

@little cart00n

ellie padia tuh..
bgtau saja..hehehe

sama kot ellue

* MissYaniAbdullah * said...

@mier@merr

hahha..sikit lagi tu nak betul.
kalo dalam exam kira ataiah pagaq..