Sunday, January 2, 2011

265 : XTAU NAK KATA APA...SENYUM MANJA JELAH..

.salam.


alhamdulillah aku rasa sgt okey malam ini.Kenapa ek..? Biarlah rahsia bak kata Dato' Siti Nurhaliza.wakaka.Benda dah lepas tu biarlah lepas yg penting hidup perlu diteruskan.kan kan kan.!cam dalam drama.Kalau aku tulis skrip confom bankrup production TV.hehe


buka fesbuk tadi.tatau nak kata apa.Nak menangis kan melampau plak.Nak ketawa tetapi terharu.Nak sengeh cam kerang busuk pun boleh la kot , Nak guling² pun rasa mcam harus jer.tapi yang penting nk gelak terbahak².Hahahahhahahahahahhah..boley..? ^__&


kawan² aku super duper terbaek r.Mmg kelakar giler! Nie perihal mengenai kesedihan yg melanda.sungguh terharu bila kawan² sendiri yang ambik berat pasal aku.


[ Don Diruzul aka Pejal ]

Pejal ni dah biol agaknya, setahu aku la nama dia bukan Don Diruzul tapi Mohamad Faizal.Giler gedik boh nama orang len.buget nama hot.kan kan.Pejal jgn dimaros aku okeh.hehe
kenal Pejal masa STPM 2003.Budak sekolah lain tapi 1 kelas.Dia pendiam tapi mulut leh tahan jugak.Kelakar jugak tapi cool.hehe.Ex UUM,Sintok Kedah.Sngat baik dizaman kegemilangan Friendster.kikiki

tapi aku xsangka siot dia skolahkan aku dalam Fb tadi.sgt kelakar ceramah dia.sebab tu aku ckp xtau nak menangis ker, nak gelak ker apa ker..yg penting ceramah dia sgt cool.Senyum je aku tadi.

pejal thanks weih.nanti kita dating dua yerp..wahahha!!

- xperlu stim -


INI PETUA UTK DI SAYANGI DAN DiKASIHI...
mula2 ambik sbijik pinang,kemudian
gelek d atas tangan,seterusnya baling kpd org yg disukai sekuat ati
sambil m'bc selawat,klu dia sebut "ADUH!" maknenya dia dh bg respon.
*utk lbh mujarab,guna BUAH DURIAN. YANI baling tepat kt belakang
...dia,bila dia sebut "Aaaaaa..." YANI lari sekuat ati,kalo die kejar YANI
maknenye dia dh mula syg kat YANI....SELAMAT MENCUBA ORG DEKAT KG....HEHE(^_^)


sgt kelakar kan! hehe!! harus tido lena malam ni..hahaha.
korang try la weih..mana tahu menjadi.



oke xder dah.bye bye bye..!!!