Tuesday, February 8, 2011

306 : HEY HEY YOU, SO IDIOT ..........................



nak tahu?



setiap manusia melakukan kesilapan..

tapi adakah manusia itu pernah belajar dari kesilapan itu.
aku tahu

ko sedang menipu aku untuk sekian kalinya.

tapi sampai hati ko buat macam ni dekat aku.
TAPI
lau aku cakap kau Babi boleh, tapi mesti ko sakit hati aku.


argh ada aku kesah.
ko mmg lelaki yg sangat sangat keparat
lelaki yang membugetkan dirinya tersangat la hensem padahal ko ------- ( isi sendiri )


tapi aku nakk tanya 1

ko nak berapa perempuan dalam hidup ko?
ko nak brapa bini.?
ko nak aku ker ko nak perempuan perempuan yg dok menjadi stok ko atau aku pun sekadar stok stok ko jugak.!


agaknya perasaan aku ni ko letak dekat kepala lutut je kan.
ko pun nak merasa kepala lutut aku jugak ker..
dasar...........

pergila weih lau ko rasa ko nak pergi dokat minah minah yang aku baru je tahu kebenarannya...

dunia ni kecik..
jangan nak memperbodohkan orang....pusing pusing pun jumpa jugak..


jangan nak kencing kaki kencing der............huh!!

tangan kiri msg aku, tangan kanan msg betina lain.
eh layak kan aku panggil kaum aku betina.

eh silap..kau perempuan xsalah tapi lelaki ini yang salah.
jantan xsedar diri.


oke aku nak tgk permainan ko...kita sama sama play dis game.!!! i loike..!!



we will c..!!!!


NotaKaki : haahahahahaha...skrip terbaek dari novel apa ntah aku baca! sumpah aku xtipu!!!

2 comments:

niDa said...

dari novel? biar btul.. brutal gile ayat.. heh!

suffer8zine said...

marah betul ni

Terkini : Fakta Menarik Tentang Tidur