Sunday, March 6, 2011

318 : Arghh Bila Yuna In A Relationship with Qi Razali

tiba tiba meks nak jadi minah mulut laser...ngeh ngeh



alahai Yuna pun dah mengaku dalam fesbuk yang dia dah bercinta dengan si Qi.Argg tadi bukak Beautiful Nara.Alahaiii tobat weihh xbrapa nak terbekenan dah dengan Yuna.Hadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhh

semua orang tahu dulu kan si Qi ni ada masalah yang melibatkan dadah.Lau kata Qi dah berubah alhamdulillah, bersyukur sangat sangat.Tapi yang tu meks xnak masuk campur sebb semua orang tahu sekali dah kena menatang tue memang payah nak tinggal.


sob sob sob sob..[ sambil kesat ayaq mata tanda sedih ]


uwaaaaaaaaaa!!!


apa apa pun selamat berbahagia...


nak tisuuu!!!

6 comments:

alkisah69 said...

dan sebenarnya!!!!!!! steady dah ngaku dah!!

Video Pengkid Durjana Bunuh Anak Kucing "

Izzlorna said...

smg dorang bahgia even kita tak bape restu..hikhikhik ;p

AiDa AzRyN said...

haha..:P

Smoga mereka berbahagia. amin.. :)

miss husna said...

doakan la dorg eah ;)

tiha said...

wah dulu x ngaku sekarang siap post kt fb lg tu....

neslO_ais said...

juz pray 4 them :D