Sunday, April 24, 2011

KELANTAN 4 - PERLIS 0 DAN BERSAMA² ULTRAS THE RED MANIA..22-04-2011

Assalamualaikum.


Alhamdulillah, Kelantan kembali bangkit dari * ketiduran yang panjang *.Alhamdulillah syukur itu sahaja yang mampu diluahkan oleh peminat bolasepak Kelantan.Walaupun kami diherdik dgn pelbagai masalah tapi alhamdulillah pendakian yang selama ni berjaya diatasi.Bak kata orang kita kayuh perlahan-lahan, bangkit dari mimpi yang lena untuk menjadikannya kenyataan.


Alhamdulillah.




Perlawanan yang melibatkan pertemuan diantara Perlis dengan Kelantan di Stadium Sultan Muhammad IV pada Jumaat yang lepas telah dihadiri oleh seluruh peminat bolasepak Kelantan yang rata-ratanya masih lagi mempercayai kemampuan pasukan kita untuk terus bangkit dengan memberikan perlawanan yang menarik.


Pada malam itu meks bersama seorang Ultras Kelantan - Amran Pulse sambil ditemani * geng kacip Udin & the Geng.. ngeh²..Mulanya memang xmau g tengok tapi pabila incik Udin dtg rumah, terus hello incik po Ok .Hahaha.Kami beli tiket dgn Ulat pada pukul 8.30 malam.Cool habes beb.Ulat ngeks.jadah makan duit aku tapi xpa kot sebb Kelantan punya pasal.Ulat pun ulatlah..




Wow.! stadium penuh dowh.Xsangka walaupun Kelantan akhir² ini mempamerkan aksi² yang kurang memberangsangkan tetapi peminat serta penyokong Kelantan tetap memberikan sokongan.Tabik spring kot..ngeh3x...






Ini Udin.Okeh rambut dia , saya xedit oke.dia mmg giler caler rambut.Hijau, Kuning, Putih, Merah mmg selalu sgt.Xpelik dah pun tgk.Ok dis is my Cazen


Ini Amran : dia senior saya tp sy kenal dia pun melalui Udin.Dulu lepaking skali masa kat Stadium Bukit Jalil masa Piala Malaysia.


ini Incik Po Ok.ish tatau mana la aku dk terbekenan kat dia ni sorang.Sabo jela.


oke malam tu Ultras-The Red Mania macam slow sikit.Tanya dorang, asal slow..urm mood xmari.Xpa² janji ada bunyi.Tapi ada jugak suara² yang tak sedap didengar masa dorang tgh berchatt..

Woikk dero tu acu alih gaks sikit, holoh la aku nak tengok bola ni.

ada lagi ... 

eh xreti dok diam ko sep² ni.Saru aku gak.


hahahaah..Dok bobam² plak dah makcik² dan all this pakcik² ni...Dok diam² sambil makan burger tu sudahla..banyak bunyikkkkkk betoi. [ xpaham betoi aku ni dgn ampa semua ]



stadium kami xpenah kosong okeh.Kelantan merupakan satu² negeri yang selalu full house.



GG The Capo

 Mirul


dorang tengah berchatt oke..Tabik dowh


Kamu yang terbaik




yeahhh kita gol..

 tengoklah stadium kami



you guys awesome

manggis

haha.Inilah serba sedikit gambar yang sempat diambil.Walaupun pada mulanya Ultras agak slow sikit tapi after pemain berjaya membuat jaringan , geng² Ultras terus bersemangat berchant dan memberi sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada pasukan Kelantan.Makin lama makin syok tgk depa nyanyi walaupun ada yang masih xdpt terima kedatangan Ultras.

walaupun ini kali kedua saya berada di dalam kelompok tepi² [ hahaha ] tapi saya bangga.Chewaaahhh...sokongan saya dari belakang dan xpenah jemu bukan sebab kerana ada seseorang di dalam Ultras yang mempunyai hubungan dengan saya tetapi kerana Cintakan KELANTAN.


Salam ULTRAS.insyaAllah untuk game paling terhangat musim ini iaitu Kelantan Vs Selangor meks akan pergi.Hehe.Kali ni akan diadjustkan [ salah bahasa kot ] video camera.InsyaAllah..


gomo kelate gomo..



















SILA KLIK OLDER POST