Sunday, May 15, 2011

THE RED GIANT DIMALUKAN EGONYA SENDIRI...TRW BERPESTA GOL...





Wah The Red Worriors Menang lagi.!!






Bukan nak mendabik dada tapi bagi saya untuk game kali ini yang merupakan game yang paling ditunggu oleh semua peminat bola Negeri Kelantan.Dengan kemenangan ini, saya rasa Pasukan Kelantan telah berjaya menundukkan KEEGOAN pasukan Selangor samaada keegoan Jurulatihnya, K.Devan , pemainnya dan jugak Keegoan penyokong² Red Giant ini.Padan muko..!!




Alhamdulillah perjalanan kami direstui.Tiada kejadian buruk yang sepanjang perjalanan kami ke Shah Alam.Kami kesana dengan menaiki 2 buah van, dan 2 buah kereta.A big thank juga kepada 'Profesor Arif' yang telah meminjamkan walkieTalkie kepada komrad kami bagi memudahkan perjalanan kami.Alhamdulillah syukur padaNya.


Kami telah sampai di Shah Alam lebih kurang pukul 10 pagi.Walaupun badan agak letih tapi semangat untuk melihat aksi² wira kami lagi penting.Ada dikisahkan sangat dengan penat.Inilah Kami, ULTRAS.Kami xpenah kesah dengan penat asalkan kami berada di belakang pasukan kami.Kamu ada, xdak kan..diam² sudah.!!!!!


Kawalan yang ketat di pintu masok utama menyebabkan salah satu bendara kami dirampas.urm lantak ko lah polis, rela ka apa kah.malas nak ambik port.Ko mmg anti Kelantan.Sengal...




wow wow wow! melangkah masuk ke stadium shah alam buat pertama kali membuatkan saya hampir terpegun[ saya darak sikit deh, dulu duduk jah shah alam tp dop ajim g pom stadium dio ].besar jugak kan.! haha.i am so proud2 tp bila 30minit berada di stadium itu, rasanya xperlu untuk berbangga kerana stadium xpenuh pun.!..separuh je penyokong Negeri Selangor yang memberikan sokongan pada pasukan mereka.! 


APA YANG SAYA INGIN BANGGAKAN DISINI..SAYA BANGGA MEMPUNYAI STADIUM YANG DIKATAKAN OLDSKOOL[ stadium Sultan Muhammad IV ] YANG MANA SETIAP KALI GAME TETAP FULL.STADIUM KAMI KECIK, SCOREBOARD PUN MASIH YANG LAMA, DUDUK PUN ATAS KERUSI BATU, TAPI STADIUM KAMI TETAP PENUH.BUAT APA MEMPUNYAI STADIUM YANG CANGGIH TAPI XPENUH..!!! HIDUP DI BANDAR YANG SERBA CANGGIH DARI KAMI TAPI STADIUM TETAP KOSONG..fikirlah sendiri...lau setakat tgk dlm tv pastu dok hentam dalam facebook baik duduk DIAM²..




Keterujaan saya sekali lagi bertambah apabila pasukan kami berjaya menjaringkan gol.Semangat berchant dan keterujaannya semakin melonjak.memang sangat² teransang apabila TRW berjaya menjaringkan gol.Perasaan semakin bersemangat terus melodak² [ pergh 1st guna ayat skema utk membawa maksud keterujaan ]..




Bersama Ultras di Selangor merupakan suatu pengalaman yang menarik.Penyokong yang berada di sekitar kami sangat² sporting sehingga ada antara mereka yang turut sama berchant dengan kami.Kelibat 6 orang manggis bersama² ULTRAS menyuntik semangat komrad lain.Kami ekor ultras.hehe.Kami bangga.!!




walaupun ramai yang memandang kami [ 6 org manggis ] dengan pandangan yang sinis, urm ADA KAMI KESAH..! dengki latew...buat bodoh sudehh




KAMI BANGGA MENJADI ULTRASNITA




dan kami lebih bangga apabila pasukan kami berjaya memalukan selangor dan menjatuhkan keegoan red giant.




p/s : saya nak seru pada awek² comel semua jom la join kami .Seronok.try skali then nak lagi...sumpah xtipu.!!!



Kami manggis !! ngehx6xx





Dan bersyukur sangat² sebb game semalam tidak melibatkan sebarang pergaduhan di antara kedua² penyokong..









kredit to hanif omar dan shazimage





SILA KLIK OLDER POST

3 comments:

dak eina said...

terbaik ah kelate!! gomo kelate gomo!! :)

sarah mohamad said...

GOMO KELATE GOMO!

myzul said...

tahniah kelate tahniah :)